Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 670 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 28 Maj!

Ojojoj! Idag måste jag städa lite! Kattbusarna har jagat en stackars fluga i natt och de har vält omkull allt som stått i deras väg! Gud så härligt det är med cornishbus!

Fritz lady har åkt hem och han verkar mycket snopen.

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnnaS
0

God morgon!

Satt uppe alldeles för länge igår. Varför gör man så? Bara sitter uppe fastän man inte behöver och egentligen inte gör någonting. Jag kunde ha lagt mig mycket tidigare än jag gjorde, men jag tog mig inte ur soffan…

Får ta igen det ikväll :-)

Dolleminas
0

Gomorron! Här i Köpmanholmen bjuds det på solsken idag, har precis vinkat av 2 barn och maken… Äldsta ska ut på heldags utflykt med båtresa till Trysunda (en av våra vackra öar här i bottenhavets vackra skärgård…)själv har jag lite städ och tvätt att ta hand om innan det blir utv.samtal för den yngste, sen i eftermiddag ska jag på en föreläsning om moral och etik (rubriken är "mentala fisar i fikarummet….") men imorgon är jag ledig!!! (från jobb åtminstonne….)

Ha en bra dag allihop!!

Natali
0

#2 Trysunda är fint, var där i fjol. Och min mor skall dit nu i helgen på tantvinprovning. *Fniss*

Ska nog passa på o så igen gräsmattan, hur jag nu skall få till det. Men halva har dött. Eller mossan har dött rättare sagt. Har gödslat, och ska försöka få till lite gräsfrön och mossmedel nu. Hur det skall gå vet jag inte, för har inget o luckra upp jorden med.

Har börjat promenera, så skall ut en sväng. Osså har jag skruvat upp gallerdörrarna, så katterna får gå ut på bron lite emellantå. Fast det har inte varit sommarvärme än.

Hoppas ni andr ahar sommarvärme! Ha en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Eine
0

God förmiddag. det blev lite sent i natt, efter alla våra små äventyr. Men nu är vi hemma från Amsterdam, med två svarta små GRXbebisar.Sköt om er!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Aje-T
0

Eine, du bara måste berätta hur det var att resa till Amsterdam och hämta katter!

Eine
0

#5 Ja gärna, det blir en egen tråd då.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
0
MyTwiggs
0

# 4 Åhhh… vad spännande!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

emiya
0

#4 Nyfiken - spännande! Berätta, berätta!

Själv har jag åkt på Dalslands kanal idag, det var en trevlig resa och mycket vackert att se. Dalsland är ett fascinerande landskap. Nu är också den finaste tiden, vilken grönska! Det nästan gjorde ont i ögonen! Men vi såg flera midsommarblomster - oroväckande tidigt….

Nu är jag bara sååååå trött!

Sov gott alla!

Anna77
0

Sov gott på er!Skrattande

Leffe
0
Inlägget är låst för nya kommentarer