OT - Rösta på Dormidon!
Detta är bara lite halvt OT så att säga, så jag hoppas ni inte har något emot detta… 
Vår sålda kattunge Dormidon har varit på audition med sin nya matte för att bli Agrias nya stjärna i kommande reklamfilmer. Grabben behöver allt stöd han kan få i tävlingen och matte skulle verkligen uppskatta om ni ville rösta på sötnosen. Tävlingen håller på fram till 30:de maj och man kan rösta 1 gång per dygn / e-mail adress. Därför får ni gärna rösta flera dagar i rad, eller gärna varje dag haha
Har bifogat en bild på grabben.
Här kommer länken till hans video (ta en titt på de andra två videosarna som hans matte skickade in också):
http://www.djurstjarnorna.se/competition/video_final.php?show=1209735

Da har jeg stemt 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
hahaha…han får min röst!!!

Jag röstade från två olika adress;-) Nu ligger han som tvåa…

Tusen tack, ni är underbara! Hoppas att ni orkar rösta flera dagar, så han kan behålla denna placering, eller vem vet, kanske tom krypa ända upp till nr 1 :D
Jag har röstat på honom

Nu har jag röstat oxå och han ligger på första plats!
Hejja hejja!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
jag har röstat jag med! Han var cool och jättefin!
Linus och jag har röstat oxå. Charlie sover
Fortfarande etta!

Tack för all hjälp! Nu har grabben ramlat ner på plats nr. 2… Så stöd behövs! Glöm inte att ni kan rösta flera ggr - en gång per dygn :)

vi har också röstat - super fin är han dormidon

Röstat! 
Röstat x 3, med olika mailadresser!!

Men titta på Olle! En sån katt! Nu blev jag sugen att börja träna mer aktivt med mina katter. Har dock svårt att hinna m katterna, då jag har tre hundar som faktiskt VILL träna :P
"Tyvärr" fick Olle min röst, men han ligger ju lite efter Dormidon iaf. Och Dormidon var jätteduktig han med!
Jag har hittat Dormidon i tidningen :)
Han är med i en artikel i lördagsbilagan till Helsingborgs Dagblad. Tyvärr finns den inte på nätet men hittade en annan artikel.
http://www2.unt.se/article/1,1826,MC=77-AV_ID=754915,00.html?from=latestnav
Jag har så klart också röstat på sötnosen :D och min man med ;)

#15 Ojoj, va kul att se han där också! Han börjar ju bli en rikskändis :D Tack för länken!
#14 Jag är riktigt partisk, så jag tycker ändå att Dormidon är sötast, fast Olle är onekligen superduktig!
Tycker det är så kul att det är små marginaler, placeringarna ändras stup i kvarten… Just nu ligger Dormidon som 2:a :)
#16 Vill du ha artikeln i HD kan jag skicka den med snigelpost?

#17 Tror det är mer Dormidons matte som vill ha den ;) fast det skulle absolut vara intressant att läsa! Du har inte möjlighet att kanske scanna in den?

Fin kisse! Klart man hjälper en ifokus-kompis! Jag och sambon har röstat! Just nu är D etta igen…..!

Tack allihoppa! Med risk för att bli tjatig, glöm inte bort att ni kan rösta idag med ;)

Jag har röstat nu!
nu har jag röstat
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Klart man röstar! Nu ligger han 2:a…

Jag har röstat. Han och Olle är bäst men nu ligger han bara trea och Olle tvåa efter Signe som är fin men inte direkt hade "TV" talang om jag får tycka.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Har röstat på honom från alla mina 5 mailer ;) Ska försöka komma ihåg det fler dar!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
röstar jag oxå!!
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Har röstat med jäman mellanrum

Har också röstat då och då!
röstat igen..

Tack alla! Tyvärr verkar hoppet om en första plats ute, emn vi kämpar på och försöker iaf få upp honom på en 2:a plats ;)