Målarhjälp
Jag håller på att måla en fondvägg här hemma, en grön och jag hade bara en bit vid taket kvar. Jag hämtade en stege, ställde färgtråget välfylld med den gröna färgen på det översta steget och gissa vem som kom då och skulle hjälpa matte på stegen?
Tror ni det funkar med en vit katt med gröna fläckar i pälsen på utställningen i Örebro om några veckor?
Gröna tassar på mitt underlakan får jag nog leva med… Som tur är fick jag bort de gröna tassarna på mitt trägolv.
gröna tassar på lakanet kan vara snyggt..men hur i hela världen kunde du tro för en sekund att inte din vita katt skulle hjälpa dig att måla?Å andra sidan får rexar vara vilken färg som helst..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

….Inget foto??
Nej men de dömer ju inte efter färg heller Anna
…

Hon har trampat i min Rhode Island-dressing också så nu har jag fina fettfläckar i min soffa också…
Ibland är hon ganska billig 

HAHAHA, du har visst en riktigt konstnärlig katt! Jag ställde förresten Mauritz med en stor gul fläck på det vita bröstet senast. Det var hans halsband som färgat av sig i regnet….domaren bara log när jag förklarade..

Haha, Sissi är ju lite energisk av sig så det förvånar mig inte ett dugg att hon hjälper dig med både det ena och det andra med varierande resultat. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
HIhihihi… åh så du ska ställa en grönprickig katt… vilken grupp blir det? 
Kan inte annat än skratta åt hennes framfart, hoppas att färgen går bort till utställningen!
*hihihihi*
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Äsch då, byt till grupp 2 så borde det funka. Rexar får ju inga poäng för färgen heller, så det går nog galant. 
oj coolt.. stackars dig och kissen.. he he

Fniss, hihihi!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.