Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: allmänt-cornish-rexprat
Läst 559 ggr
omak
0

Bosse gillar balkongen lite väl mycket

Han är inte dum, vår Bosse-bus. Han har tydligen lärt sig hur man öppnar balkongdörren. Han sätter sig på fönsterbrädan och puttar upp handtaget med huvudet. Det var ganska kallt när vi kler upp i morse Oskyldig

RacerDonnans
0

Glad!!! Starkt jobbat grabben. Härligt att höra att han är företagsam även om ni fick det lite kallt om fötternaFlört.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

chikan
0

Haha! Nej men vilken otroligt uppfinningsrik kisse! Här hemma är det en ganska så avancerad dörrstägningsanordning som jag inte tror att de kan få upp. Annars är jag säker på att även Fuffens hade lyckats klura ut detta.

Anna77
0

tur att det är ganska varmt ute iaf.. lilla kissen är smart!

AnneAlva
0

Haha, man får inte vara dum! Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Buffy-co
0

Haha..ja de kan vara riktiga utbrytarkonstnärer våra katter..

Här hemma finns en till!!Buffy lyckades öppna ett badrumsfönster och hoppa ut härom veckan….(gammaldags fönsterhakar..denna tog dock inte riktigt..men trodde aldrig han skulle få upp det!)
Det fönstret är nu åtgärdat till hans förtret…Cool

Aje-T
0

Jisses så smarta katter. Våra sitter bara och skriker innanför dörrar som de vill att vi ska öppna…

LinusCRX
0

Skrattande *asgarv*

Lullan1
0

Skrattande Duktig kisse!

Dragonrebell
0

Hihi…tja…halvbrorsan Tjorven, pillade upp dörren till uteplatsen förut. Lyckligtsvis så han jag stoppa honom i tid. Sedan blev det hakar på dörrens sidor som en säkerhetsåtgärd. Numer har jag en ny dörr…som går att låsa!

RacerDonnans
0

#9 Kanske ett litet släktdrag. Hos oss kan vi ju inte kolla om det är så eftersom vi har "vanliga" låsta dörrar överallt och även låsbara skjutdörrar i uterummet som är låsta då katterna är där.
Taskiga lilla jag som inte fixar öppningsbara dörrar till deras fina uterum som de här hemma älskar lika mycket som Bosse gillar sitt.

Bosse har ju vanan från vårt uterum här hemma med sol runt och och nät ca 2m brett på ena sidan.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.