Snart 12 veckor - många bilder

Verkligen fina alla i hopp, otrolig homogen kull - sällant man ser det. Det svårt att välja en favorit men min blir nog Tummeliten 

Tant brun ser för söt ut men annars är de väldigt lika varandra,, Jättejämn och fin kull..
Åhh, så fina de är!!!!!

Jag älskar Tosca!!!
Men alla är jättefina och som tidigare nämnts så är de väldigt homogena allihop, det syns att de hör ihop liksom. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Ååå… både Tummelisa och Tummeliten är alldeles alldeles underbara. Lyllos de nya ägarna!

#19 Ha, där ser man… Tänk att få vara del i din "omvändelse"! Bara Monica kvar nu då… fast det slaget får man nog anse vara kört, damen "skyr ju vitt som pesten"! Heh!
Tack ska ni ha allihop, tycker nog också att kullen är rätt jämn och fin. De är i vilket fall som helst mycket homogena när man ska sova, de ligger alla 8 i en klump på bröstet på en. Eller ja, när inte hälften av dem är under täcket och busar med den andra hälften då vill säga… 

Underbara är de hela bunten och lyckliga de som får ta hem Tristan! Du väljer alldeles säkert rätt….

Åhh vilka gosefiningar!! Tant brun stal mitt hjärta, så söt och fin!
De är supervackra allihopa. Tristan är helt klart min favorit..

#21 Jo, du vet ju hur jag resonerar och hur jag tycker. Det blir säkert rätt, men fy vad elak jag känner mig gentemot de andra.
#22 Tant Brun är en riktig liten hjärteknipare. 
#23 Tristan pyser över av stolthet här hemma nu, han vet ju att du gillar honom! Han är helt klart den som "säljer sig själv" mest vi har besök. Den som är mest framåt och mest "galen" av dem alla (vilket inte säger lite då de är mycket frammåt allihop) och det är flera vänner/bekanta som varit här och träffat katterna som ställer sig undrande över hur han kunde vara den sista att hitta sitt hem. Det viktiga är dock att han får rätt hem, om det är först eller sist spelar ju ingen roll i sammanhanget.
Jisses vad tiden går fort. Är de verkligen snart 12 veckor !!!! 
Tristan stal mitt hjärta….. 

Sötnosar…svårt att välja,,men teskedsgumman tyckte jag var extra söt..
#24 Vill ju faktiskt att han ska flytta hit.. 

#25 Ditt också!? Visst är det läskigt hur tiden rusar iväg?
#26 Jag har haft en massa bryderier när jag valt vilken av flickorna som ska stanna kvar i uppfödningen. Tosca var den jag fastnade för, men under flera veckor har jag velat mellan henne och Teskedsgumman. Den senare har en ättre haka och en bättre öronplacering, men Tosca har "något" och jag är såld.
#27 Det ser ut som att Tristan blir söderkis. Nya husse och sambon var på besök i dag igen och jag gillar dem verkligen, de verkar hur mjuka och fina som helst med katterna! Hoppas du får din svart-vita cornish fram över.
Vilka härliga bilder, det är verkligen en speciell kull! Ursöta allihopa!

#29 tusen tack Lullan! Nästan lika speciella som Findus. 
…..