Vilka kommer till Göteborg i månadsskiftet?
Vilka kommer till Kustkattens utställning i Göteborg 31 maj-1 juni?
Och vem tar hand om NRrs monter där?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#1 Du förstås
haha
men jag ska inte just dit..jättesynd!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Jag ska dit, givetvis!
Ingen annan? 

Jag har inte anmält någon katt men skulle jätte gärna vilja åka dit, har i alla fall ett burskynke som ska ställas ut…..med en maincoon tjej i 

Jag ska dit 

Nu är det bara några dagar kvar! Jag är helt slut efter alla måsten som dyker upp varenda kväll. Var på fotbollsmatch igår (ok, det var väl inget tvång direkt…), hjälpte till att sätta ihop utställningskattalogen ikväll, ska träffa gamla arbetskamrater imorgon kväll, tvättid på torsdag, bygga utställning på fredag…
Är det nån som har möjlighet att ta hand om min katt på utställningen i helgen, för jag känner på mig att jag kommer somna så fort jag sätter mig på en stol!
Nej, det ska nog gå bra! Synd bara att det inte är så många cornishar med. 6 på lördag och 3 på söndag. Men tillräckligt många för en BIR-uttagning! Det är ju bra! 
Jag hade tänkt komma och säga hej, men schemat tycks ha kört ihop sig lite. Möjligen dyker jag upp på söndag, men troligen inte. Lycka till ändå, ni som ska dit! Och ett extra lycka till till La_Joz, som är med och arrangerar. 

Lycka till.Eftersom att min helikopter är på lagning så hinner jag inte ner.Tyvärr det hade ju varit skoj.
Kattutan men stolt Plåtis ägare