God morgon 27 maj
God morgon
Här hemma finns det 2 duracel kaniner (Abbe och Ika) ju när dem väl förstod hur man para sig fick dem smak för det. Dem kommer få 90 bebisar om dem håller detta tempo 
Det inte många dager kvar för vi får bebisar själv, på fredag är det dag 65 för Iris. Värför känns den sista veckan som 4?
Ha en underbar dag alla
Vi har också ett tokigt kärlekspar här. Hihi! Skulle tro att det blir lite ungar… hihi!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon!
Iväg på kurs idag igen. Nu är det 3 dagar med datakurs…….
På fredag tar sonen studenten och då är det kalas!!!
Jag ska bo hos mina föräldrar då det kommer släktingar från Gotland som ska bo hos oss.
Vi hörs på lördag, ha en härlig vecka!!!

God morgon! Hostan håller på att e sig! Jag har nästan sovit en hel natt ostörd, och det känns riktigt härligt. Hosta borde utrotas! I dag ska jag in till stan och fika med en kompis som jag håller på att övertala att bli "kattmänniska" fullt ut. Vederbörande börjar visa ett allvarligt intresse för vår fantastiska ras CRX. Fint väder idag också! det blir nog en liten catwalk i trädgården också.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
God morgon. Eftersom jag inte har Duracellkaniner här, så drar jag till Amsterdam i dag och hämtar hem ett par kattungar..!Något måste ju göras!!Håll en tumme att allt går bra.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Godmorgon!
Sitter och laddar för en promenad i rask takt ute i skogen inte så långt härifrån. Måste smälta klart frukosten först bara.
Annars bjuder dagen på tvätt. Usch…
#4 Lycka till i Amsterdam idag! Ser fram emot att få komma och gosa med nytillskotten när du kommer hem igen. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Sitter och laddar batterierna, ska ut och handla idag. Fint väder är det.
Sköt om er

#0 Hoppas allt går bra både med att göra och att få nya små missar!
#3 Skönt att du mår bättre!
#4 Trevlig resa och lycka till! Berätta mer när du kommer hem igen! *nyfiken*
Här är det riktigt sommarväder! Har varit ute på promenad och köpte lite färska räkor till middag i kväll. I morgon upp tidigt och iväg på båttur på Dalslands kanal, den resan ser jag fram emot!

God natt till er alla. Kom precis hem från jobbet, har hur mycket som helst att göra. Märks att sommar-semestrarna börja närma sig.