Mega Man-kullen 13 veckor!

Nu är det bara en vecka kvar innan Mindy flyttar hemifrån!
Åhh vad vi kommer att sakna henne, men hon kommer till en helhärlig familj som längtar efter henne.

Anti-Jonas kommer att stanna i katteriet och flyttar till fodervärd.

Osså lilla gosJonas, gosigast av dem tre, älskar att ligga innanför tröjan och piper då han vill ha gos eller lek. En riktigt gostroll!

Åh, Anti-jonas som är min favorit! Bra val! Men lille Jonas…så förtjusande! Han ser ut som en riktig mysplopp!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Hmm… jag kan inte se de första 2 bilderna, är det hos mig det är fel?

Kan inte heller se de första 2 bilderna, det är en röd ring med ett streck på diagonalen igenom istället. Någon som vet vad det beror på?
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Så sött! 

Jag kunde inte heller se…kollade korten på hemsidan!
Jooooonas, komsikomsi till mig och röda pojkarna här hemma!
Hittar ni ingen fodervärd till anti-Jonas är han välkommen hit!!
Han är ju bara för vacker!!!! *komsikomsi*
Inser att ni kanske har en fodervärd redan… *hoppas dem ångrar sig isf* ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#7 Konstigt att du inte ser bilderna. Hemsidan funkar också, där finns ju några fler bilder också
#8 och #9 Hi hi!
# 4 Åååhhh! Min älsklingsnos!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
jättefina missar!!!!

#10 Jo jag såg sista bilden på Jonas och sedan de du la till som bifogad fil!!Det blev lite konstigt skrivet av mig..
Det var de första två jag inte såg -utan det är dessa röda ringar med streck genom där..
Men..kollade ändå hemsidan -det var ju flera där..

Konstigt! Nu ser inte jag heller bilderna, plus att jag var säker på att jag skrivit i den här tråden… för jag såg nämligen bilderna för någon dag sedan och blev som vanligt tagen av grabbarna, speciellt Anti-Jonas.
De är tjusiga alla tre och gör en inte så lite sugen på rött, kanske till och med paddor fram över… någon gång kanske…

#13 Nu ser jag också de där röda ringarna, himla mysko!
Tur du hittade till hemsidan
#14 Hi hi Ja visst kan det vara på tiden att du provar rött och paddor med mycket vitt!