God morgon 26 maj
Löpande Siames väcker bättre än någont annat.Vilka toner som frambringas ur den lilla kroppen, det är märkligt. Sköt om er idag.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Hihi! Här har vi parningsvrål! Det är inte mycket bättre det, men det håller inte på konstant i alla fall! Pitzie har inte problem alls med att fatta galoppen. Killen!
Ha det fint idag allihopa!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Morgon allihopa!
Har sovit två timmar inatt, väntar på att veterinären ska öppna med telefontid. Hände en liten "olycka" här igår då BeeBee flög på lilla Fjant som resulterade i en hel del 'hål' på Fjant. :( Igår kväll hade Fjant 40,9 i feber o har bara sååå ont. Var beredd att åka in akut men vetten ansåg att ett jourbesök inte var nödvändigt utan hon skulle klara sig tills dem öppnar idag.
Hoppas andra har en bättre dag idag!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

God Morgon.
Idag fylles det år i huset så det ska fixas med tårta och lite städning.
Sen måste jag se till att få utställningsväskan uppackad och tvätta det som ska tvättas.
Stolt ägare till tre La permer

#2 Men lilla Fjant då, hoppas allt går bra idag.
Här är det födelsedag idag. Alexandra fyller 8år.
Själv är jag däckad i min pollenallergi tyvärr…….
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#5 Välkommen till civilisationen
Ska städa idag, men nyss vaknat och halva dagen har gått. I natt är det final i Stanley Cup med Henrik Zetterberg i huvudroll.
Sköt om er
#2 Men så jobbigt för dig! Vi håller tummarna för fjantan!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Allt bra med lilla Fjant! Katter kan ju verkligen se riktigt dåliga ut o sen bara dem får återhämta sig är det full fart. Nu busar hon på med pappa Chino men kommer ha hon separerad några dar från retstickan BeeBee. Sen är det bara på't igen att få dem att toöerera varandra.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#9 Bra att lilla Fjant är pigg!!