...mer balkongbilder...
Mmmm, vilka mysiga bilder! Ni ser ut att ha haft en härlig dag på balkongen!

Mysbilder! Jag vill så gärna ha en riktig balkong eller uteplats, vi har en löjlig fransk "balkong" som varken gör till eller från. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Åh, vilka härliga bilder. Charlie har ju liiiiite mer päls än brorsan Bingo, så jag förstår att han håller sig i skuggan.
Verkligen mysiga bilder och goa katter.Jag måste nog ordna på min balkong…
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Myyysigt!!
Det där med glaset känns igen….

Åhhh så mysigt de har det. Vilken tur att det löste sig med spaljeerna till slut! 
#5 Ja det var en toppendag igår. Idag var det lite kyligare, men vi somnade där hela högen under eftermiddagen 
#6 Jo det är toppen att ha en balkong. Skulle inte klara mig utan en…
#7 Charlie är som jag - vi håller oss i skuggan pga våra hårsvall. Linus och husse är soldyrkarna i kvadrat 
#8 Ja det måste du
. Det är så skönt ute nu.
#9 Hihihi… tänkte faktiskt på dig när jag tog bilden. Kom ihåg att du nämnde det i någon tråd.
#10 Det var det bästa som har hänt!!!! Det känns samtidigt mer ombonat och nu har humlen på ena sidan börja växa ordentligt också. Vi njuter allihop av våra spaljéer.
jättefina bilder på myskissarna! #2 så sööööt!!

…hääääärligt med alla balkonger som nu befolkas av soldyrkande katter…..puss till killarna…

Nu är det en skön tid för både människor och djur! Balkongen är som ett extrarum! Behöver inte näta in min, har ju "pensionärskuvös"!
Att dricka ur glas känns igen här också!
Härliga bilder!

Vad mysigt grabbarna och ni verkar ha haft under er fotostund. Jättefina bilder på två snygga livsnjutare.