Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 1394 ggr
LinusCRX
0

...mer balkongbilder...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En så skön och varm dag bara måste man spendera på balkongen! I katthuset tar Linus soltaket medan Charlie helst ligger inne i skuggan…

LinusCRX
0

Linus sitter gärna på stolsryggen för att kolla om hans lilla söta span är ute….

…eller håller allmänt koll på gårdens odågor (läs: hundar)

LinusCRX
0

Charlie vill helst bara vara i mattes knä och leka bebis…. och det är bara hos matte han vill vara… mitt lilla gosegryn Kyss

LinusCRX
0

…sedan blir manju rätt törstig av att vara ute och det smakar alltid godast ur mattes glas….

…hmmm… även om det finns en rejäl skål med vatten ute på balkongen så ska det drickas ut mitt glas…

LinusCRX
0

Linus njuter i stora drag i kvällsolen…. här passade han på och ta husses stol när han gick in… min lilla sötgroda Linus Kyss

Lullan1
0

Mmmm, vilka mysiga bilder! Ni ser ut att ha haft en härlig dag på balkongen!

AnneAlva
0

Mysbilder! Jag vill så gärna ha en riktig balkong eller uteplats, vi har en löjlig fransk "balkong" som varken gör till eller från. Ledsen

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

omak
0

Åh, vilka härliga bilder. Charlie har ju liiiiite mer päls än brorsan Bingo, så jag förstår att han håller sig i skuggan.

Eine
0

Verkligen mysiga bilder och goa katter.Jag måste nog ordna på min balkong…

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Buffy-co
0

Myyysigt!!
Det där med glaset känns igen….Skrattande

Aje-T
0

Åhhh så mysigt de har det. Vilken tur att det löste sig med spaljeerna till slut! Skrattande

LinusCRX
0

#5 Ja det var en toppendag igår. Idag var det lite kyligare, men vi somnade där hela högen under eftermiddagen Skrattande

#6 Jo det är toppen att ha en balkong. Skulle inte klara mig utan en…

#7 Charlie är som jag - vi håller oss i skuggan pga våra hårsvall. Linus och husse är soldyrkarna i kvadrat Glad

#8 Ja det måste du Glad. Det är så skönt ute nu.

#9 Hihihi… tänkte faktiskt på dig när jag tog bilden. Kom ihåg att du nämnde det i någon tråd.

#10 Det var det bästa som har hänt!!!! Det känns samtidigt mer ombonat och nu har humlen på ena sidan börja växa ordentligt också. Vi njuter allihop av våra spaljéer.

Anna77
0

jättefina bilder på myskissarna! #2 så sööööt!!

A-M.H
0

…hääääärligt med alla balkonger som nu befolkas av soldyrkande katter…..puss till killarna…Kyss

emiya
0

Nu är det en skön tid för både människor och djur! Balkongen är som ett extrarum! Behöver inte näta in min, har ju "pensionärskuvös"!

Att dricka ur glas känns igen här också!Glad Härliga bilder!

Spotless
0

Vad mysigt grabbarna och ni verkar ha haft under er fotostund. Jättefina bilder på två snygga livsnjutare.