God morgon 25 Maj!
Här är det tyst och lugnt såhär tidigt. Jag känner mig lite tung i skallen och borde nog ta det lite stillsamt idag. Pitzie och hans lilla flicka rumsterar om i vardagsrummet. Än är det tyst…
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon!
Uppe alldeles för tidigt. Känner mig urseg i huvudet……
Idag ska vi ta en promenad till Svindersvik och fika, härligt.
Ha en härlig dag!!

God morgon! Ännu en hostig dag. Hade hoppats på att hostan skulle gå över till idag, men det är mycket man hoppas. Det blir väl en dag med kattgos och tedrickande till, men det har jag inget emot.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
God förmiddag!
Vaknade vid 7:30 av sonen som kom och väckte mig, han hade städat vardagsrummet, dukat fram frukost och gav mig ett presentkort (som han gjort själv) på en golfklubba
Han är så himla söt, jag blir så varm i hela kroppen av kärlek.
Förresten tyckte jag att det var skandal att Charlotte och Sverige kom så dåligt till i schlagerfinalen igår! Hennes låt var starkare än många andra, hon borde iallafall ha kommit topp 10. 
Ha en bra dag!
Grattis på Mors dag, alla ni som är mammor men av någon anledning inte blir firade, och även ni som blir firade. En skön och varm dag ute, solen formligen vräker sina strålar över oss. Katterna trivs på balkongen.Sköt om er allihop.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God dag. Idag är det Elitloppet och styrelsemöte som gäller
Sköt om er
solar på balkongen idag, jätteskönt…
Ska senare ta kort på min sambos systers nya valp (8 veckor) ska bli kul att se den!
Ha en fin solig dag!!!