Premiär på balkongen (många bilder)

Härligt! De ser ju ut att trivas urbra tillsammans.. och på balkongen inte minst!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Åh vad glad jag är att Bosse har det så bra. Han ser ut att njuta maximalt och det syns på alla bilder vems son han är.
Han kommer älska att vara där. Det ser ut att ha blivit riktigt bra. Hälsa "snickarn" och tacka från mig att han fixat en sån perfekt "relax" för kissarna.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Vilken bra balkong

Vilken jättefin balkong!!!
Där får katterna det riktigt bra..

Jättefin balkong, jag vill också ha!!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Ursnyggt, det har ni verkligen lyckats bra med! Lyckliga katter!
Vad fint det blev!!!! Världens lyckligaste katter har en mycket trivsam balkong! Hälsa Bingo att Charlie tycker han är en fegis som inte törs gå ut på balkongen
. Charlie njuter som bara den men helst i skuggan… och jag förstår honom med den pälsen har bär omkring på.
Wow vad fint det blev!
Sååå mysigt ni har. Vilka sorter har du på pelargonerna?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

# 16 Jag vet faktiskt inte. Det reades ut ledsna plantor för 10 kr på plantagen. Jag köpte dom och väntar med spänning på vad det ska bli av dem.

#7 Vart har ni fått tag i den blombänken? En sån har vi letat efter i månader (sen vi flyttade in i nya lägenheten)
Ni verkar ha en stor och härlig balkong. Lyxigt för kissarna att kunna njuta av den nu med. :)

#18 Bänken har min pappa gjort för många år sedan. Ledsen att jag inte kan komma med något bra tips.