Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 1267 ggr
Aje-T
0

S*Spotless kattungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var hemma hos Spotless en kväll och pussade på alla 8 ljuvligaste krullungarna. Fullständigt bedårande! Tur att alla är tingade…

Ja, ni kan ju se själva Kyss

Aje-T
0

mer sötnosar

Aje-T
0

tur att de var lite stilla ibland….

Aje-T
0

Inte helt lätt att fota när de leker. Kolla in det roliga lekhuset i bakgrunden som foderhusse byggt av kartonger.

majsan
0

Så söta och jösses vad de vuxit.. Känns som igår det föddes åtta små bebisar..

AnneAlva
0

Vilka fina bus- och gosbilder!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

chikan
0

Men ååååå… de är så himla himla fina. håller med om att det är tur att de är tingade hela högen!

Spotless
0

Hehe, jag är skadad! Det högg till i hjärtat på mig när jag fick se Toulouse i #1, han är så fin. Kyss

Tack Aje för en trevlig stund och för fina bilder! Kartonghuset är som sagt mycket uppskattat, om än anskrämligt! ;)

Aje-T
0

#7 ja visst har han det allra näpnaste uttryck där.

Och ja, det var verkligen roligt att ses igen och tack för god förtäring!

Spotless
0

#8 Förvånad tillåt mig gapskratta! Skrattande ;) En kopp te, ett ynka kex och en stackars kola. Jag tror jag dööör!!!

Men det var jätteskoj att ses igen!

LinusCRX
0

Åh gullegullsingen så sött…. Aje.T hur kunde du låta bli att kidnappa dem? Starkt gjort! Tror bestämt att en och annan hade trillat ner i handväskan om jag var där Skrattande Jättefina bilder!

Aje-T
0

#10 ja du, flera av dem var faktiskt på väg ner i väskan, men jag vågade inte för då hade jag väl aldrig fått komma och hälsa på Fafner igen….Cool

LinusCRX
0

Den risken är du inte beredd ta förstår jag Skrattande

"…flera av dem var faktsikt på väg ner…." hmmm… undrar om du inte hade laddat handväskan med kattgodis för att det ev kunde råka att någon hoppa i Oskyldig

Aje-T
0

Ja, jag övervägde att låtsas som det regnade men tyvärr hoppade de ut igen Skrattande

[Wiveka]
0

Åhh, sötnosarna!!!

Lullan1
0

Sötnosar Kyss