Cornish Rex kattungar
Cornish Rex födda 080512. Det är Jip-Jap´n HM Sorceress (Siri) som är mamma. Pappa heter S`Delisch´ Prison Break (son till 2000cats Secret Illusion och CFA GC Mykro´s Mona-Lisa. Stamtavlan och ytterligare info kan du se på min hemsida http://www.delisch.se. Vill du ha ytterligare info är du välkommen att maila eller ringa till mig. Bilder på kattungarna kommer senare.

Vad kul att ungarna kommit!
Grattis!
Grattis!
/matte till Pussel (alias Delisch Pencatcher)
Grattis!
Grattis!!

Grattis, grattis! Ska bli kul att se bilder senare!
Cornish Rex bebisarna kommer att fotas under helgen. Läggs ut på min hemsida så fort det går
Grattis till kullen. Varför inte visa dem på bild här då?
jättestort Grattis!

Grattis till kullen!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Lite OT kanske ,men..
Min första katt, någonsin, köpte jag hos Renée som har S*Delisch, det var också hon som väckte tanken hos mig på avel.
En liten bild på Misa min lilla paddfröken, som tydligt talade om för mig, då hon fått sin första kull, att hon vill vara ensamkatt, i alla fall inte ha mer än en kompis… två är för mycket…
Numera bor hon hos en familj på landet utanför Örebro, med en varm kamin att ligga framför på vintern och lyckan att kunna smyga fritt ute i buskarna på sommaren… Jag får rapporter från henne då och då och hon är väldigt älskad och verkar må hur bra som helst……
En bild på Misa, S*Delisch Jilla-My, hon är runt 3 månder på bilden

Jag håller helt med #5, jag var helt oförstående till röda katter innan jag såg bilderna på bröderna Jonas…
Hade det inte blivit så att Cello skulle stanna hos mig så vet du ju vart Jonas gärna skulle ha fått flytta.
Hmm två bus killar i smma ålder kanske??!!
Fast nej…
tre katter blir nog lagom för mig ett tag framöver, men om någor år eller så kanske Anti-Jonas blivit pappa……

Ojoj, söta små korvar! Ska bli spännande att se hur de utvecklas!
Nu finns bilder på min hemsida på de 5 små.