Gomorgon fredag!!
Är uppe tidigt och nervös som sjutton…. ska iväg kl 8 och scanna Alma, det borde inte vara några bekymmer men har aldrig gjort det men nån katt förut….
Här skiner solen just nu och det verkar bli en fin och varm dag.
Ha en trevlig dag allihop!!!
# 0 Lycka till med kattan!
Idag ska det diskuteras….. saker…
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Godmorgon! Kaffe med sol på balkongen!! det är inte mycket som slår det på ens lediga dag..
Lite städnig för jag väl försöka klämma in men inte just nu.
Ha en bra dag..

Väckt kl 0600 av vägarbetare, De asfalterar vägen utanför mitt fönster och det stinker tjära och asfalt i lägenheten..
God morgon! Här ska det gås i skolan, köpas kattsand och sen jobb på kvällen.

Godmorgon!
Idag ska jag ge mig på 8 km-slingan i utkanten av stan, min kondis är ju… sådär… så jag hoppas att jag tar mig hem igen.
#0 Lycka till med scanningen!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

God morgon !
Börjar kl 12.00 idag..men varmvattnet skulle stängas av mellan 09.00 och 16.00 så det var bara att hoppa upp alldeles för tidigt. grrrll… avskyr att gå upp tidigt….för tidigt var det för att börja 12.00 och sedan jobba resten av helgen 07.00-19.15 både lördag och söndag..så nu är man nyduschad och ska äta en låång frukost.
Ha en jättebra dag alla ni lediga…hmprf….
God morgon!Så fort veckorna ilar iväg.Det är så sant som det är sagt: Tidvattnet och tiden väntar inte på någon!I dag blir det läkarbesök med min väninna, sedan fullt ös här hemma.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#0 Lycka till med Alma! Det kommer att gå kanon ska du se! Jag håller tummarna!
Sol och fint väder här i Uppsala, är nyduschad och laddar för att undervisa hela eftermiddagen idag, men sen är det heeeeeelg!

God morgon! jag har hostat hela natten och är helt slut. Inget vidare att dra på sig "lungingrammofon" nu när sommaren kommer. Fint väder idag! Man borde ju gå ut en stund iallafall så att missarna får lite frisk luft i morrhåren (nåja, morrstumparna).
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Katthämtning och städning är vad min dag ska fyllas med:Har hunnit baka en tårta.Mannen fyller år på måndag och dotter och måg kommer under helgen som jag ju ska tillbringa i Fjärilshuset.
Stolt ägare till tre La permer

Jag passade på att jobba hemma idag, solen skiner och katterna är sååå glada över att kunna vara ute hela dagen.
#0 håller tummar och tassar för att det går bra.
Tillbaka på jobb idag, men bara halvdag. Fattar inte vad det är för bacill jag har. Kroppen orkar inte alls….
Grabbarna har fått sola en stund på balkongen och lite mer blir det senare idag.
Krya på er som behöver det och lycka till ni som ska ställa ut och alla ni andra ha en skön helg!
Tack alla som hållit tummar… allt var normalt precis som det ska vara… fast det är klart att hon inte uppskattade allt, gissa min förvåning när jag skulle väga henne innan och hon väger 3,7 kg!!! min lilla muskulösa tarm… (ni som sett henne vet ju hur smal hon är…) så nu blir det godis för katterna, hunden och resten av familjen ikväll!!
Kommer att vara lite off i helgen, först helgen i lagårn sen blir det att jobba som pers.ass + att jag börjar även på ett till ställe som extra… sen har jag en vildvuxen trädgård som påkallar uppmärksamhet…
# 13 Härligt att hon var normal! Kattgodis!
www.mytwiggs.com

#13 Grattis till goda resultat!
Nu har jag släppt tummarna, började faktiskt få lite ont nu
#15 Du ska vara värst du..
, det var spännande må jag säga…
Ja… En liten sväng ute blev det idag i alla fall… Fritzen ville ut och patrullera lite!
www.mytwiggs.com