Mr bell och gänget 11v

Men mariii! De är fööör fina! Vad sägs om att byta dem allihop mot ett bra IKEAfynd?
Hihi!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

*SUCK* Bara så söta……..!!

…..
..det är bra att du talar om att de är helvilda….då vill man ju ingen ha….eller hur…

Sötnosar men….Åhh….Llewenlyn (svårstavat…hihi..)…!!
Hur kan han vara kvar??Sötast av de alla!!

Vilka finingar!!!
Är cremekillen inte såld?! Nej men hur kan det gå till? För visst är han creme? I vilket fall som helst är han: 

Har fått många många förfrågningar på Llewenlyn men till avel och jag säljer bara till sällskap/show. Men jag har ingen brådska. Förr eller senare så dyker rätt hem upp..
Men måste säga: Jag älskar den öronsättning som min Nappisflappis lämnar. Här är ett kort på kattungarnas mormor Sippan som är nappis baklänges,namnet alltså.
Hon låg i korgen och blängde på kattungarna när jag plåtade..Klockren i blicken, hon säger jäkla skitungar..

så sööööt och vacker!!!
#13 Haha, skitkul! Älskar hennes färger.
Ungarna är bara för fina. Hoppas Llewellyn (är det väl?
) hittar sin familj snart också! Blir Anton en ren sällskapskisse han också?

Jag skulle ha svårt att välja mellan Mr Bell & Llewenlyn 2 mycket fina killar. Tycker det mycket homogen kull, Nappis lämnar enbart det bästa 

15#Chigurh är också en sällskapskisse.. Han är den absolut keligaste i kullen. Mr Bell har tusen ben..
fin-kissar!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

De är toppenfina Mari och jag tycker du gör sååå rätt i att behålla Mr Bell! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Läckerbitar!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Inte alls kattungesugen….jii så söta.

15#haha. Då har jag stavat hans namn fel på stamtavlan..Nåja,typiskt mig..
10# Namnet är knepigt men efter att sett filmen ett antal gånger så har jag lärt mig utala det iallafall.
Som Sueellen fast med ett L på början. Luellen..

Åhhh vilken sängkammarblick!!
Att den vackraste av dem alla inte är såld?! Llewenlyn är ju den överlägset snyggaste där tycker jag!! 
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se