Mumin-kullen 4 veckor!

Guud vilka små sötnosar! Lilla My har så fin färg! 

Jahapp….då var man fast igen ..jag säger bara lilla MY!!!!!
Sååå ljuvlig och vilken uppsyn-vilken mysig nos!!!
Första bilden där hon lipar åt fotografen….
En liten undran…är hon bokad eller??
(Ja..jag veet jag har ju skrivit här att jag ska vänta med unge ett tag…men..man kan ju få vara nyfiken?
)
De övriga går inte av för hackor de heller-helt underbara färger och mönster!
Vill passa på och berömma er hemsida också!!
Bland den finste av alla i Sverige tycker jag!
Det är såå kul att kunna följa kullarna där vecka för vecka (för det har jag minsann gjort!!),jätteroligt att ni tar så många foton (uppskattas säkert av alla kattungeköpare också..)och så har fotona proffskvalitet (kanske är det?)
Roliga gästböcker(haha jag hade skrivit där för länge sedan som jag hade glömt- när jag skulle skriva i gästkartboken….; jag stod där!hihi)
- ja en kanon-hemsida helt enkelt!!!
SNUTTISAR! Ja, själv såg jag ju dem allihopa på riktigt igår *mallig*. Jag kan berätta att de är alldeles alldeles för söta i verkligheten. Väääldigt svårt att låta bli att stoppa ner ett par stycken i fickan när jag och sambon gick hem. Dock var vi väl inte helt överens om vem det är som är sötast, men det är ju det som är det fina i kråksången - det finns verkligen en sötbäbis för alla smaker i de här två kullarna tror jag.
Haha men guuusan, Lilla My på första bilden! Blir helt till mig i trasorna här. 

Om hon varit silver hade hon nog prickat in min idealfärg här i världen…

HAHA…ifokus lyckades vara riktigt roliga mitt i denna tråd…
Undrar om det är en slump eller..
Se reklaminlägg mellan #9 och #10
Vet ej om det byts ut så kopierar det här..:
Mumin Billigt**
Mumin, begagnat!
Hitta unika samlarobjekt på Tradera
www.Tradera.se/**
Hmm…gäller väl "tyvärr" inte dessa små kattgodbitar!!
(eller ..som tur är inte..)

När jag postade #12 försvann den reklamen härifrån hos mig…
De poppar bara visst bara upp här och där de där reklaminslagen..
Men här i Mumin-kullstråden var det ju riktigt roligt!

Helt underbara snuttisar, speciellt lill My ….paddor 
Ojojoj! De är inte dåliga, dina små mumintroll! Jag blev ju oheligt förtjust i dem allihop… men ingen av nosarna kan slå Mindys! Hihi!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Lilla My..så söt och namnet är som gjort för henne..

De är jättesöta och som vanligt fina bilder, jag håller med de flesta andra att Lill My är fantastiskt söt!
Åh så söta alla är, men säger som mångra andra att det är något speciellt med Lilla My. Hennes färger är fantastiska! 
#12 Hihihihihi… när jag skulle kolla reklamen utan att läsa din inklistrade reklam först så stod det "projektsamarbete" och jag fattade ingenting
. Sedan läste jag ju din reklamsnutt…
den där vita, vem är det?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Åhhhh…. lilla fröken vit hade kunnat få flytta hem till mig vilken dag som helst! Är vääääldans förtjust i vitt, eller iaf ljusa färger!

Vilken härlig söthög ni har där!
Bilder där de glömt att ta in tungan är alltid hjärtknipande, tänker förstås på Lilla My.

Hon är inte bokad, men hon har många intressenter, av någon konstig anledning?
Tack för alla snälla ord och berömmet för vår sida, jag blir alldeles till mig.
Roligt att du gillar den.
#10 Hi hi! Att du kom härifrån utan någon småbollis?
Kul att träffas igen och träffa sambon med!
#11 Jag håller fullständigt med dig, älskar ochså silver, men men man kan inte få allt här i världen.
#12 Hi hi
#13 Vilken tur att vi har så många färger att välja bland då…
#16 Hihi nepp, hon har ju dessutom fått ert specialpris för den!
#17 Ja visst är det! Så är hon ju padda också, kanske har hon samma temperament som Lilla My, ha ha!
#18 Tusen tack!
#20 Den vita är Ninni, karaktären är en liten flicka som kommer hem till muminmamman för att hon har blivit osynlig, muminmamman hjälper henne att återfå hennes självförtroende och Ninni återfår då hennes färg igen.
#21 Tro det eller ej, jag tycker också hon är fin trots färgen.
#22 Ja visst har vi! Man vill aldrig åka hemifrån, bara sitta och gosa med de stora småbollisarna och titta på de minsta småbollisarna.

Mmm, härliga bilder som alltid! Är kär i lilla Ninni, vitt är ju bara för fint…
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Åhh, vilka sötnosar!!!
Åh dem är ju helt ljuvliga!!! Bara att skicka hit nån liten tös om det råkar bli nån 'över'!!! ;) Fast det har jag svårt att tro att det blir…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Vilka sötnosar de är.
Nu blir man kattungesugen igen…
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex
Ooooooh söööööööta!!!!! <3

Hon är söt den lilla snörplan, men mer bilder på röööööda gänget vill jag ha! Särskilt lilla tjock-korven! Och sambon önskar sig randiga kissar (jaja, tigrerade då), det är hans favvo.

Hit kan du skicka lilla vit. 
Så fina allihopa. Paddan också. Första kortet var ljuvligt.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Lilla My är helt fantastisk! Vilken mysfärg!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#33, 34, 35 Men yyyyyyy! De är ju SÅ HIMLA söta. Jag skulle kunna vara hemma hos er varenda dag tror jag. Men för husfridens skull är det kanske bäst att jag håller mig borta ett tag, tills ni har hittat några framtida lyckliga ägare till det där gänget…