God morgon 2008-05-22
God morgon. Idag ska jag få hem en massa hjälpmedel som ska användas efter höftoperationen. Äntligen rör det på sig.. Men ute är det molnigt.
Sköt om er
#0 Skönt att det äntligen händer något! Du har verkligen fått vänta länge, det vet vi alla!
Idag ska jag städa. Myra är hos sin pojkvän… Mmmm.. Tar en sväng till IKEA i eftermiddag också!
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Bra för dig Leffe.Jag hoppas att det underlättar för dig!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Nu har jag fått en sittbräda i badkaret, en förhöjd toastol, griptång (toppen när det ligger något på golvet) hög sittdyna och det bästa av allt en jätteförhöjning av sängen - nu behöver jag inte rulla ned på golvet och ta hjälpa av säng och bokhylla för att komma upp
Så bra Leffe att det äntligen händer nåt, ska du opereras snart eller vad säger sjukhuset?
#5 Vad bra! Skönt att du äntligen ska få bli av med värkeländet!

#5 Så skönt att du äntligen får det gjort! Härligt också med hjälpmedlen, jag har dem du räknar upp och de är till stor hjälp i vardagen! Min säng har jag däremot fått ordna själv. Badkarssitsen har ja lämnat tillbaka för jag har inte längre något badkar. Efter att ha ramlat ett par gånger slängde sambon och gårdskarlen ut det! Men jag har en duschstol i stället.

Sov gott!