Haute-Couture kullen!!
**ÅH vilka sötnosar
Är alla tingade?
**
Nej d e flera intressenter som ska komma å hälsa på nästa vecka för d blir ju 3 veckor nu på söndag, den 13/4..
Maila mig gärna privat om intresse finns: my_rose00@hotmail.com

Haha, bild #8 är ju underbar! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Grattis Marie! :)

Men gosigos!!!
Sötnosar 
Håller med om att bild #8 är underbar! 
Vilka fiiningar!!
Men himmel så söta de är! Bilden i #8 är ljuvlig… hon ser ut att le och må gott din duktiga tjej!
Jättefina bilder! Jag lånar ett par till bloggen :)
Kram!
#17 Åh, jag får ju hjärtkniiip! De är så himlens söta 
fiiiiiina vännen :)
###
neva masquerade
**_Titta gärna in på min hemsida.
Välkomna :)_**
**_www.123minsida.se/scuzzies_**
fiiiiiina vännen :)
###
neva masquerade
**_Titta gärna in på min hemsida.
Välkomna :)_**
**_www.123minsida.se/scuzzies_**
Men ÅH så söta de är!!
Älskar bilden #8!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Jättefins bilder! Vad kul att Donna blev en choklad maskad tjej!!
Kram
Sötnosar!
Nu e min goding Louis Vuitton tingad!! Å den goa familjen hade me en värstingkamera så snart kommer d fina kort in här i min tråd…
Skrev ju innan att jag misstänker att mamma Finesse e tabby efter sin far, S* Imse Vimse´s Tarragon-CRX c 24 … idag kan jag se att alla bebisar har tydligt randiga svansar å M i pannan å "eyeliners"… så jag måste nog ändra Finesse reggning till lilatabbymaskad…. å bebisarna me då!! Bara positivt juee… såååå vackert!!
Lilla Laura är ju bara för underbar för att vara sann! Superdupergullig 
Vad kul med Louis! Då får vi hoppas på att de andra busarna också finner hem snart ;) det är ju lite tifd kvar innan de får flytta hemmifrån… massa med underbara veckor kvar för dig och din son!
Kramisar

Åhhhh… liiillaaaaa…
Kan inte titta mig mätt på lila Cornishar. Mumma!!!
Kattungarna är verkligen jättefina, och mamma kisse med!
#32 underbar bild! Så söööta!
Nu e alla tingade utom Christian Dior, den lila hanen…
Och tro d el ej men jag fick återbud på läckra Laura imorse pga ändrade hemförhållanden så hon finns me!! Lila & vita honan…
Jag är så käääär! 

#8 härlig bild! Vilken duktig mamma hon är.
Grattis till att ha fått din chokladmaskade vitfläck i lilla Donna, jag vet ju att hon var efterlängtad. :)
Jag skulle nog vilja påstå att ingen av dina katter är mönstrad, det är (tyvärr?) bara spökmönster du ser på dem. Fast då slipper du ju regga om om du redan hunnit registrera kullen.
Lycka till!
Tack för svar!!
Hmmm… försvinner d med åldern sen då?? Har hört talas om spökmönster.. va skumt, d e ju så tydligt, speciellt på chokladerna… Kan ngn berätta mer?? Ivrig att lära mig mer..

Spökmarkeringar kan försvinna men inte alltid.
Här har du bilder på mina chokladmönstrade. Jag tycker inte alls att dina har de typiska tecknen och skulle inte vilja säga att de är mönstrade.
Tant Brun till vänster:
Tant Brun igen:
En till Tant Brun:
Toulouse:
Toulouse igen:
Tretjak:
Tretjak igen:
Tretjak och Tant Brun:

Ahhhhhh då förstår jag!! Tack för din hjälp!! Spömönster e d då när man kan se d svagt undertill liksom, medan dina mönstrade e ett tydligt mönster hela hårstrået ut liksom??
Grattis till att så många är tingade redan :)
Kramis från Pappa Sture
#39.. Ja vi har velat ha en chokladmaskad å vit ända sen vi såg dina underbara bilder på underbara Iris….
#43…Tack vännen!!! När kommer du å hälsar på då???
Nu e Dior oxå tingad så nu e d bara underbara Laura kvar!! Fast hon har stulit våra hjärtan härhemma, d e hon som kommer som ett jehu å vill upp i famnen allra först av alla…
Näpp, hon som skulle ha Dior kom idag å svullna upp ordentligt så jag avrådde henne från å köpa…
Så nu e d Dior å Laura som e kvar!!
#44 Jag skulle komma på studs.. om jag inte skulle ut på affärsresa i veckan ;)
Jag skall tre dagar till Paris på arbetsmöte!! min första affärsresa ever! jättespännande
så nästa helg flyttar vi till nya lägenheten och sedan! då du kommer jag kolla om vi får komma på besök !
Längtar efter att få se dem! *kram* så se till att ha alla kattungar tingade tills jag kommer *hehe*
Jättefina bilder! Laura jäntan ser ursöt ut! och lill killen inte så dålig han heller ;)
Längtar tills jag kan ta mig till Västerås!
Du e sååååå välkommen Alexandra!!!

wow vilken fin färg han har Dior..
Lilla sötaste Laura, hon är ju bara helt underbar 

Det låter illa, Lullan *skrattar högt* . Nu går fyraa lika bra som tre! ;-). Grattis till en fin kulle, som är söta som attan.
Nej nej nej… det räcker gott och väl med 3 katter…
Men hon är ljuvlig!
de är så gulliga!!!
Så gott folk nu e alla mina hjärtegryn tingade!! Å d e inte ens 5 veckor gamla så OJ vad jag e tacksam för alla köpare e underbara människor!!
Jag vet att alla kommer att få d sååå bra å bli rejält bortskämda å älskade som ens djur e värda å bli!!
#58 Vad skönt för dig att ni har köpare till alla kattungarna, fast de är ju så söta så konstigt skulle det vara annars 
Japp.. så nu kan du pusta ut Lullan!!! Hihi…
Japp!
Hejsan Stort grattis till at alla har fått nya hem :) då kan jag plannera att komma ch hälsa på här snart då ;) Vi har flyttat hela helgen och jag känner redan nu att jag kommer stortrivas i lägenheten :)
Kattungarna är ju för söta!! Speciellt den lilla lila vita :)
Kramis
Alexandra
#65 Åh så sött!

Åh de är ju helt ljuvliga
Laura Ashley, lila och vit, Christian Dior, solid lila finns kvar att tinga om d e ngn som e intresserad!!!
Färska foton kommer strax!!
Jag kommer och fotar imorgon ( idag) så ska du få alla foton åxå ;)
Underbara ungar..!!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Tack Eine!!
Vår fina Calvin Klein e numera en Nina Ricci!!!
Så mina underbara köpare som skulle ha honom å chokladflickan ändrade sig å tog Christian Dior istället… så nu e d Nina Ricci, solid lila hona och Laura Ashley, lila och vit hona som e till salu!!

Oj, så det kan bli ibland.
Tur att det upptäcktes innan de flyttade i alla fall. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Ja å framförallt nu innan reggningen… men man lär sig så länge man lever… man ska inte förlita sig fullkomligt på andra…

Har upplevt samma sak..en flicka blev dock pojke men han fick flytta iallafall..