Uppdatering Mori (Sän-sän)
Hallå allesammans.. Nu har de gått en tid och jag har inte vart allt för aktiv här inne känner jag. Men tänkte uppdatera lite om Mori killen.
Jag har tyvärr inga nya bilder eftersom jag inte har egen kamera, men de kommer nog snart när jag kan låna min mors kamera.
Han är verkligen hemmastad här hos oss, min vovve och mig. Han ligger och sover här på bordet i sin puff och just nu stirrar han på datorskärmen och slår med tassen på bokstäverna medans dem skrivs.. pust:P
Ibland när jag sitter i soffan hör man hur Ecko (hunden) kommer travande in från sovrummet helt förskräkt och då springer Mori straxt efter och biter honom i hasorna. Super kul att se kan jag lova!
Han äter som en elefant och skriker så fort han vill ha mer, men lite får han faktist vänta:P
Han pratar något otroligt mycket, när han ska på toa, när han vill ha uppmärksamhet, när han är trött, när han vaknar, och när han vill ha mat eller bara för att;) De är rätt svårt att ta kort på honom utan att han har ett stort gap, han pratar bara man tittar på honom.
Han hittar på mycket hyss, så fort jag går och lägger mig hittar han till min stora fikus i vardagsrummet och gräver lite, tar dekorationspinnarna och drar lite, går på vardagsrummsbordet som är förbjudet, men äsch.. matte ser ju inte!:P
Han är en riktig retsticka med.. han hoppas upp i fönstet i svorummet och går och stryker sig mot min fina vas enbart när jag ser. Annars är han aldrig där, och jag blir skit orolig att den ska rammla ner.. men neeh då han smeker sig bara lite .. lite till .. äähh vadå matte blir du rädd! tss..
Ecko och Mori är rätt jämna när dem bråttas måste jag säga, Mori använder aldrig klorna.. så de är åtrminstonde fare play;) Ibland är Mori underst och biter som tusan och ibland överst och biter som tusan:) haha! de är en fröjd att se dem.. Men Mori blir väldigt förnärmad om Ecko råkar bita i Moris svans, då vill inte mori mer:)
Mori klättrar i gardiner och matte våndas! Matte försöker med allt för att få ett stopp på de men lyckas inte alls:P
Mori är också väldigt kräsen kisse.. matte glömde göra rent hans toa en kväll och då bajsa han i mattes säng ist, de var lika bra:O
När man går eller rör sig följer han efter överallt så jag nästan går på honom om han inte sover då förståss. Och har han inte mat i skålen är han ännu värre, nästan klättrar uppför benet.
Han ääälskar att vara i famnen och bara vara, gärna sitta på axeln när man gör saker för att alltid vara med:)
Ja de var väl det.. har säkert glömt en hel del.. han älskar popcorn också:P märkte jag, han är otroligt glups och ska ha allt före Ecko! Och visseversa iof.
Bilder kommer säkert snart som sagt. Hopp hej och kram från Mori med familj.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Vad roligt att höra att det funkar så bra! Härligt att höra!
Haha! Underbara berättelse. Låter precis som Fuffens när han var liten (eller ja, om jag ska vara ärlig, mer eller mindre precis som han är fortfarande). Bortsett från toalett-missödet… Låter som att du har fullt upp! Roligt att höra att det fortsätter att fungera så bra med hunden också.

Låter som om han vet hur han ska styra och ställa därhemma.
Roligt att höra att det går så bra!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Tack för rapporten. Fick några glada leenden. Som vanligt ser jag fram emot fler bilder.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Vilka matchande vänner! Utgår från att hela ditt hem går i grafiskt Svartvitt för att matcha dina vackra djur! ;-)
Pussa grabbarna(särskilt sän-sän,) från mig.Roligt att höra ifrån dig!Sköter han sig?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Hi hi, underbar berättelse!
Hihi, kul att ni tycker de är kul;) Jag gör de inte ibland.. haha! Men bajsinsidenten var ju faktist mitt eget fel:P
#2 Jo i övrigt är de väl mycket just CR katterna som har sånt för sig:P Jag har fullt upp jaa.. mestdels av min tid går såklart åt till dem där två:)
#3hehe jaa då de gör han. Han tror minsan att han bestämmer också:)
#4 Vilken tur, ja bilder kommer inom kort förhoppningsvis.
#5 haha! faktist så är de mesta här hemma svart/vitt och grått med lite färg här och där:P
#6 Det ska jag absolut göra:) Han sköter sig nog så bra som en katt kan:P mycket bus och fuffens i den där katten. Just nu har han fått sig lite lax.. jag åt de, då kan ju inte han vara utan:)
Och jag har helt glömt bort lappen som jag skulle skicka till dig, har inte haft dator på jätte länge nu. Min egen krasha.. men jag ska absolut skicka den snart:)
#9 Haha, märkte du det nu?:)

vilka 2 söttnosar, skönt att dem har blivit bästa kompisar
#10 Jaa.
Orkar nog inte pilla så mycket själv, även om jag ungefär vet hur man gör. Men roligt var det att se!
mm.. dem är så söta dem två:)
#12 Neeh de gjorde inte jag heller, därför fråga jag någon annan;)

Trodde jag fått fnatt när Avataren plötsligt blinkade…..
Toppen att det går så bra
#16 Hehe jaa tack! det tycker jag med:)
Han har blivit ännu sötare, riktigt fin!

Vilken himla tur att jag skaffade två CRX på en gång! Jag har sluppit gardinklättring, blomkruksrally i fönstren, frissering av möblerna samt benklättring vid utfodring.
Jag tror nog att det var ett smart drag att skaffa två på en gång då CRX är en väldigt aktiv ras som kräver mycket av sin omgivning
Men det är ju just det som gör rasen så himland perfekt!
Snart ska han få träffa sin första tjej….