..Cigge har börjat äta...
…..Gunvald kinkade nog mest och ville ha god baby-kitten mat….men Cigge var nog magsjuk..ja mådde illa i alla fall…
…senast i morse blev han tvångsvätskad av mig med 20 ml Nacl..och lite uppblött baby-kitten…
..nu när jag kom hem från jobbet…tiggde han mat….åt både Orijen ordentlig portion och kycklinghjärtan (han är som galen i dem)
…fy vad orolig jag har varit, nu har en sten lättad fråm mitt hjärta……..tack alla för råd och uppmuntran…
..ett litet foto på min svarta pojke medföljer….

Så skönt att han mår bättre.
Stolt ägare till tre La permer
Många pussar till Ciggesötnosen !! 
Ja till de andra med förstås…

Skönt att det inte var något allvarligt! 

skönt att det löste sig
Åh vad skönt att höra att pojkarna äter som de ska igen!
Jag vet precis hur det är …., superskönt att han mår bättre igen!

Ja det var verkligen skönt…nu hade jag ju hört det.. men…måste åter säga att jag också var lättad Cigge - får inte vara sjuk!
Vilken härlig cool uppsyn han har på fotot!!
Duktiga gosepojken! Inte skrämmas i onödan så där i fortsättningen, okej?
Härligt!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Tog du bilden när han var dålig? Han ser ut som att han tycker att han behöver tas om hand av sin mamma, lite ynklig så där. 
Härligt att det har vänt nu och att han äter bra! Fortsätt krya på dig Cigge!
I dag kräks Fafner! Jag sa senast i går att mina katter aldrig är magsjuka. Men det verkar vara något som går och som har spökat runt om i kattsverige under hela vintern.
Härligt att höra, jag vet hur orolig man blir…

Puhhh så skönt att höra, Cigge sötnosen!
Men, Spotless, det låter ju inge bra med Fafner…….jag kanske kan skjuta på besöket och pussa kattungar nästa vecka istället?

åhhhhhhhhhhh heja cigge….
…vad skönt…kräkas är INTE kul…
Kramizzzzzzzar
Wiggo VårSol Lova PratGris och Mamma Mu

Vad skönt att han fått tillbaka aptiten igen! Pussa på hans svarta charmnos från oss!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.