Mega Man-kullen 12 veckor!

Sötaste lilla Mindy som kommer att flytta till en helhärlig familj och cornish-kompis i sthlm.
Fler bilder finns som vanligt på hemsidan under vecka 12 www.rexdandy.se

Förvånad att ni inte hittat hem åt honom än, han är ju så söt! Aldrig varit ett fan av rödingar tills jag såg Jonasarna 

#5 Härligt att du gillar dem!
Jag hade svårt för rött innan jag såg Moi med, men hon är visst inte röd utan Moiröd har jag hört 

Nu är jag tjatig, men jag är helt förtjust i de där röda grabbarna! Moiröd säger du?
För min del har även min mors Brynolf (röd snygg orientalisk långhårs-grabb) också hjälpt till att påverka i rätt riktning, jag förstod inte alls tjusningen med röda katter innan.
Ni hittar snart rätt hem till Jonas. Mindy är ett litet hjärtegull hon också, förstås.
OooOOoOoo! Vilka finingar de är. *kär*. Jag tror att det skulle vara mycket svårt att låta bli att låta jonas flytta hit om jag kom förbi och hälsade på. Men jag kanske ska ta och göra ett försök ändå. När vill ni ha besök?

Tredje gången gilt för detta inlägg, de två tidigare försvann…
Jag håller helt och fullt med #5, dina Jonasar har fått mig att helt plötsligt vilja ha en röd katt, och helst en Jonas!
Hade det inte blivit så att Prins-Cello blir kvar hos mig så vet du ju vart Jonas gärna hade fått flytta……
Fast kanske två jämnåriga killar skulle bli bra
vad kul de skulle ha.
Nej, jag måste nog sansa mig och låta det stanna vid tre katter i något år eller så
men sen…. nästa genreration Jonas

#7 Jag tror det är Line, Cherish dotter som myntade ordet Moiröd.

#8 När vill du komma?
#9 Förstår om du behåller snyggingen Cello! Vem vet, kanske lämnar Anti-Jonas eller Jonas något rött efter sig som kan vara intressant för dig senare.

#8 Kom nu och ta med sambon, vi har kakor!

De är verkligen finingar! Hoppas att min lilla röding växer upp och blir minst lika fin som era två!
#9 Tror dina andra inlägg har hamnat i andra trådar….

En fråga till er som har lite koll på rött och mönster. Vad tror ni killarna är solida eller mönstrade?
#12 Han kommer absolut blir minst lika fin!
Åååh… Jonas. 
# 4 Mindyyy! <3
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#10, 11 Jag såg inte inbjudan förrän nu! Nu kanske det är lite sent? Vi funderar på att titta på filmen på fyran om en kvart också… men måndag-tisdag-onsdag-kväll gör jag ingenting. Och säkert inte sambon heller.

#16 Ni kan komma varje kväll om ni vill

…milde tid Chikan…vågar du verkligen åka och hälsa på de röda grabbarna…..

…vansinnigt tjusiga…vansinnigt…så underbara..röda…
#17 Ikväll kanske?
#18 jag känner som sagt en viss oro inför att besöka det där hemmet med en hiskelig massa gulliga kattungar. Och då inte minst en otingad röd gullligosifininosing…

#19 Funkar, vill ni komma vid 19? Då är vi hemma och färdigmiddagsätna.
#10: Japp det var Line som sa det .. hon skulle förklara hur Moi såg ut .. jaaa, så där röd … Moiröd sa hon! :D Hon älskar nämligen Moi och den röda färgen!!! :D
#19: Jadu, jag är himla glad att det är långt emellan oss nu och att Jonas var så pyttig när jag var på besök för ett tag sen .. annars hade han nog slunkit ner i väskan när jag åkte hem. ;) Men nu funderar jag på om jag inte ska iväg och kattnappa lilla vita Ninni …. :D
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
#21 haha! Jag förstår dig verkligen! Även om jag själv blev mest kär i Mindy förra gången jag var där… men det kanske är för att jag snöat in på honor just nu också. Och förra gången var det ju bara tre helt underbara sötnosar, nu är det ju NIO stycken att oroa sig för att man ska förälska sig i. Ujuj. Det kommer inte bli lätt.

Ojojoj…de är såå söta och jag älskar ju röda katter…
Är ju även tokig i lilla Mindy som ser så pilimarisk ut..men de röda är verkligen såå vackra att vila ögonen på!!
Skulle så gärna vilja ha en kattunge..men det måste vänta..

#22 Hihi! Säker på att du vågar komma? Vi kanske ska komma till er?
#24 Ameh! Då får jag ju inte gosa med kattungar! Men ni får så klart komma hit snart också och inspektera och så vidare. Jag kommer gärna imorgon, jag får se om jag lyckas lura med mig sambon, just nu låter det inte som att han kommer med dock. Klockan 18.30 blir väl bra? Annars funkar sju också, om det passar er bättre. Jag behöver inga kakor/bullar, det går så fint med bara sällskap, kattungar och er! Och kanske lite lite te. 

#25 Vi ses ikväll då, vid kl 18:30. Vi måste ju komma och hälsa på er med och kika på er finfina balkong! Vi får se om du lyckats lura med dig sambon ikväll då.