Fuffens blir kändis!
Haha! Jag har precis vinkat hejdå till en journalist och en fotograf som varit här och gjort reportage om min balkong. SJÄLVKLART blev fotografen som mest fotosugen när Fuffens klättrade upp i min famn. Så jag är nästan säker på att det kommer med en bild med Fuffens och mig i alla fall. Jag visar så klart artikeln för er sen när det kommit i tidningen. Tror att den skulle vara med i lördagens tidning, men är inte helt säker. Temat var inte innätning och kattsäkra balkonger, men det är ju lite ofrånkomligt att få med katterna på bild… man har ju en cornish!
Hmmmm… Spännande!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Ha, vad roligt. Det vill jag se. =)
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Oj, vad roligt! Av vilken anledning var de göra reportage om din balkong? Är det för att den är så fin kanske? 
#1, 2 Jag meddelar så fort den finns att läsa på nätet (om den nu finns att läsa på nätet…) Och annars ska jag försöka komma ihåg att scanna in och visa.
#3 Jag hoppas det!
En kompis kompis fick frågan om hon kände någon med en speciell balkong. Kompisens kompis frågade min kompis som genast tänkte på mig! Till saken hör också att kompisens kompis är kollega med personen på tidningen som kommit på temat med balkongerna. Det är till en bostadsbilaga som kommer en gång i veckan i UNT (Uppsala Nya Tidning). Jag har en känsla av att jag blev utvald också för att jag har en lite annorlunda balkong - inte bara brydnadsväxter utan även bärbuskar. Reportern tjatade ganska friskt om min hallonplanta och svartavinbärsbuske under intervjun. Så en vild gissning är att vinklingen på artikeln kommer vara sån.

#4 Tusan också! Nu har jag fått se ditt varadagsrum, men balkongen har jag ju missat! Får ta det nästa gång. *Fniss*
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#4 Vad roligt chikan! Jag hoppas verkligen att vi får se resultatet av intervjun och bilderna, det hade varit jättekul!

Vad kul!!
Jag har sett på foton att du har en mycket mysig inredd balkong -både med växterna och andra detaljer som trälådor (tror jag det var)odyl. Så jag förstår att de gillade den!
(visst är du landskapsarkitekt el.är jag helt ute och cyklar?Har för mig det, för jag tycker det verkar vara så kul!!- men mitt minne är ju som en teflonpanna - antar att du i så fall är bra på att planera en balkong..
)
Hoppas du kan visa här sedan!-och att Fuffens kommer med också
åhh vad coolt!

Kul! Den artikeln vill man ju läsa. Klart att de måste välja åtminstone en bild där Fuffens är med.
#5 Haha! Ja jössesamalia. Och jag som tycker att jag bor litet. Man skulle ju kunna tro att jag bor i ett slott med tanke på dina kommentarer.
¨
#6 Klart ni får!
#7 Japp. Du har alldeles rätt, jag är landskapsarkitekt. Men det fina med min balkong är att där slipper jag planera och tänka ut! Där kan jag testa och experimentera! Och minsann om inte falkögat har rätt om trälådorna också. I år har jag även utökat med rostiga grejer.
#9 Jo, jag har redan fått inside-info! (inte sett själv, men har fått höra av kompisens kompis). Så det verkar som att de kommer välja en bild där han "posar" och visar upp sina snygga ögon.
Kul! Jag har sett din balkong när jag gått förbi. Säg gärna till när artikeln kommer i UNT. Jag har iaf tillgång till nättidningen.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Vad kul.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Men åh va skoj!!! Vill se både balkong och snygge Fuffens! :D
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
åhh vad kul att se bilderna! Kändisar nu då! Både du och Fuffens! Fina bilder!! Jättekul att se!
(

Vad roligt att ni är lokalkändisar nu, du och Fuffiluren!
Jag bara måste släpa ändan till din "sida" stan och hälsa på, det är ju banne mig tragiskt att jag ännu inte varit där… Fy skäms på mig!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Tack för att du visar oss!!
Var har du fått tag i den smala halvhöga bänken??
Letar efter just en sån……

Titta, titta! Två kändisar i tidningen! Så kul att både du, Fuffens och växterna (om än dock i bakgrunden) fick vara med på bild! Jag har ju sett balkongen live, och den är riktigt fin och inspirerande!

Fick tidningen av en jobbarkompis idag. Jättekul läsning och fina bilder
#18 Tack! Det jag grämer mig mest över är som sagt att balkongen är så mycket finare "i verkligheten" än i tidningen. Men man ska ju inte gnälla när man lyckades få med sin lilla pälskling i tidningen som bonus!
#19 Jamen Anne, det är bara att komma! Jag är hemma för det mesta på kvällarna ju. Komsikomsi! Det är inte som att jag bor sååå långt bort.
#20 Den fanns här när vi flyttade in… Dålig hjälp tyvärr. Men jag tror att det kanske kom från ikea. Dessvärre har den ju några år på nacken. Så den finns kanske inte kvar i sortimentet.
#21 Ja det är allt tur att jag har ögonvittnen som kan intyga att den är finare i verkligheten. Hur har det gått med dina balkongplaner?

#23 Nja… Jag har tänkt bygga nätramarna i helgen (om det inte blir seglarväder), men det blir nog inte så mycket växter i sommar med tanke på att jag ska bort först 2 veckor och sedan ytterligare 3. Får se… När jag väl har fått upp nätet kommer jag säkert "råka" släpa hem ett antal växter och plantor från diverse håll… 

Tack för att du visade hur det blev!!
Det ser jättefint ut-fastän du säger att det är finare "live"-det förstår jag också..
Gillar verkligen trädgårds/balkong pyssel och just när det är lite gamla saker med osv…
(Ser att du har en likadan gammal tvättbalja som jag har på min balkong i stan..Den hade vi på vårt lantställe när jag var liten..)
Du får uppdatera oss här med egna bilder från balkongen i vår/sommar!
Kul att Fuffens (och du..) kom med också!