God Morgon 2008-05-19
I dag skiner solen o det verkar bli varmt…men eftersom jobbet väntar så spelar det inte någon roll.
Det märks att skolorna snart slutar för det är föräldramöten o läger på schemat, barnen räknar ner till den 12 juni…
Ha en bra dag.
God morgon alla. Nu har solen återvänt till Uppsala, det tackar vi för..!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mauritz är överlycklig för att solen skiner på hans stora dag. Äntligen kan han ligga på gräset och filosofera och spana in fåglarna och jaga Karin…
Sol är det inte här, möjligen lite soldis. Vaknade nyss till underbar 60-talsmusik från Radio Vinyl. Jag på soffan med Sessan och Pysen. Övriga katter på sängen.
Sköt om er
God dag får jag väl säga då!
Här är det lugnt. Pitzie har dålig aptit, jag syr, läser och leker med katterna, och i kväll kommer vår BARF-leverantör!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Goddag!
Idag har jag varit ute på långpromenad, tog mp3-spelaren och joggingskorna och så bar det av! Var på upptäckarhumör och det var nästan så jag inte hittade hem igen, det är tur att det är svårt att komma ordentligt vilse i Uppsala! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Kommer alltid vilse när jag är i Uppsala. Tror att det är den lättaste stan att hamna vilse i
#6?? till mig har du då alltid hittat??
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#7 Inte när jag gick från min kattungeköpare en gång i tiden och inte när jag gick från Centralstationen. När jag kör bil håller jag numera koll på korsning med alla mackar och svänger den efter och svänger sedan igen vid nästa mack. Det är tur att bensinmackarna ligger tätt