God morgon 2008-05-18
God morgon. Ser ut att bli en mulen dag idag. VM-hockeyfinalen är den stora händelsen idag. Katterna sover som stockar.
Sköt om er och ha en trevlig söndag
God morgon!
Har varit "ensam" med katterna mycket den senaste tiden, då Myra trots allt verkar ha skaffat sig en karl. Så kan det gå. … Hmmm… Just nu är det mest S*Twigg´s Cornish rex 
Idag ska jag fortsätta med lite burskynken och troligen läsa ut Om katter av Doris Lessing, så bra den är!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon.Jag sitter och käkar frukost och väntar på att min vän Fiia ska komma och hämta mig. Vi ska visa upp katter i en zoobutik idag.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Godmorgon!
I dag skall ägaren till de två goldens jag passat komma och hämta dem, skall bli skönt!
I kväll flytter den tredje kattungen, lilla Cittra-Vildvittra, det kommer bli tomt när den lilla yrhättan försvinner. Det är redan nästan ödsligt utan de två som flyttade igår….
Men jag har fått rapporter från dem som flyttade i går, det låter som om båda ha funnit sig väl tillrätta, det känns skönt…..

Godmorgon!
Idag ska jag göra ett försök att återuppta mina gamla rutiner, har varit på tok för mycket som rört sig runt mig på sistone och nu är det dags att ta tag i saken.
Åh, förresten, måste bara berätta… I onsdags kväll var jag och min närmaste släkt på kryssning på VikingLines Cinderella för att fira min mormors 70-årsdag. Onsdagar är danskvällar med Tony Irwing för er som inte vet och vi hade ordnat med en privatlektion för vår lilla grupp på 12 personer så jag har träffat Tony Irwing, det ni!
Han är jättetrevlig och rolig och pratar precis som på tv.
Det var en hit och mormor blev jätteglad, Tony skickade min kusin att hämta henne senare på kvällen och de stod och pratade länge, fanns någon form av kemi där, tyckte jag var kul. 
#1 Verkligen? Roligt för Myra men lite tråkigt för dig, du får ägna ännu mer energi åt shopen och katteriet (går det?!).
#3 Usch, jobbigt med kattungar som flyttar, men vet man att de får det bra så känns det ju lite lättare. Lycka till med flyttbarnen!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
# 1 Klart det gör! Det är bara lite tomt… men mer jobb blir det knappast heller ;) Ballan har till exempel lärt sig att ge sig själv godis, märkte jag i morse. Typiskt honom!
www.mytwiggs.com

#1 Stackars karl, han får myror i brallan, he, he
Skämtåsido, kul för Myra iaf även om det känns tomt för dig….
# 6 Hahaha! Ja, man kan väl förmoda det! 
Ja, det är ingen fara.. Vi har ju klarat oss bra tidigare.. Jag pluggade i stockholm i 3 år utan problem, så någon separationsångest har jag nog inte :P
www.mytwiggs.com

Här sitter jag och skriver förmodligen ett utav mina sista skolarbeten denna termin :) Ska bli så skönt när pluggandet är över och man kan njuta av sommaren :)
#4 Ojoj, låter spännande :) Kanske mormors blivande fästman?