Ingen resultattråd??
Har väntat länge på en resultattråd från utställningen i Norge förra helgen men det har inte dykt upp någon. Min missar fick "bara" certifikat, Juppi CACIB och Sissi CAC. Men jag vet andra det gick väldigt bra för
Så, får vi höra nu då? 
Min favorit (N)Tweeget Autumn Blues fick EX 1, BIV, NOM & BIS båda dagarna med nästan alla röster i panelen 

Tror iofs inte det är mig du tänker på men… :p vår Pixie blev IC! Så nu får hon vila från utställningar. = )
Autumn Blues var otroligt fin, hela kullen var underbar, hade gärna tagit med mig Amadeus hem! = )
Träffade en hel del trevliga människor, det var den stora behållningen från helgen tycker jag!

..Grattis…..hmm.."bara" cert….tur att sonen tillika brorsan satte flaggan i topp i Uppsala då….
….ett foto på favoriten din..kan man önska sig det…..av någon…vore kul att få se norska snyggingar…

Johodå, jag menade alla som var där egentligen
IC-titel är inte fy skam!! Dessutom ett CAGCIB!!

# 3 Sant iofs.. och certet glömde jag ju! Vi fick vad vi kom för i alla fall. =) Men… det fanns andra det gick ännu bättre för! :p

#2 Näe, jag har tyvärr ingen bild på Lilla Blå… Men det finns på Tweegets hemsida :-)

Grattis igen Anna!!
…eller rättare sagt-jag grattade väl aldrig då du sa att "det var inget att skryta med"..och vi började prata om annat..
Men-det var väl inte så illa heller!!
Ja-jag vet ju iallafall vem här på forumet som det gick riktigt bra för!!
Men,men…en annan är så ovan vid alla utställningstermer ännu så det är pinsamt!
Hmm ska kolla efter en länk jag haft om "utställning för dummies"- tror alla förkortningar fanns där
(OK jag kan faktiskt vissa…)
Nu ska jag in och kolla norskan!!
Jag och Libelle var ju där på lördagen. Libelle fick sitt cert och blev NOM med superfin kritik (muntligt… har stoora svårigheter att läsa den danska bedömningen…) I panelen fick hon Lottes Borsch röst(den domare som nominerade henne) men ingen av de andras. Tyvärr visar hon sig inte så bra i panel som i grundbedömning, men jag är SUPER nöjd !!
#1 Kan också tänka mig en liten Amadeus !
Överhuvudtaget var det en trevlig utställning med vackra cornishar och trevligt cornishfolk. Synd Anna att vi bara hann träffas en kort stund på lördag em.. hade varit skoj att prata mer

#7 Det tar vi igen!! :-) Snart tävlar våra flickor inte i samma klass längre så…
Förr tog jag mig inte till utställningar för att jag inte hade körkort eller bil. Nu har jag körkort och bil, men inga pengar. Får gifta mig rikt ;-)
GRATTIS till era fina resultat!!!
#8 Ja du AnnaS - det kanske är nästa steg