Bilder på våra kattungar

Vilken fantastiskt fin kull, kanonöron och riktikgt bra hakor… och givetvis döfina…särskilt "Hunk" E alla tingade???
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan

Jösses, vilka ungar! Blev totalkär i #1 och Hunken med. Deras blickar….

# Hunk är kvar men intresse finns på honom :)
Fina fina!

Ojoj…vilka fiiiiina kattungar!!
Blev helt kär i hunken- hjärta smärta!!

Vilken sängkammar blick!

Dom är helt underbara allihop, både till utseende och temperament! Riktiga mysproppar med benen fulla av spring!
Jättefina allihop och Hunken ser ju helt otroligt snygg ut på bilden (alla fina, men lite extra
till Hunken )

Vad stora och fina de ser ut allihop! Men hunken i #4 !!! 
Snyggingar 
All är fina, men också min favorit är HUNK 
Sötnosar!!!
Håller med föregående att de är bedårande söta hela högen, men Hunk är ju supersöt!
Äsch, ni förstår ju ingenting. Det är ju Harmonic Hug som är finast!
Det ser väl alla? 

Håller med #11 till fullo! Alla är verkligen helt underbara!
Men man ju sina favoriter!
oj vad underbara de är! Superfina!!

Riktigt läckra bebisar, verkligen! Ååh, vad vi oxå längtar efter smått igen här hemma…

Tack allihopa för dom fina orden om mina små, dom är både vackra att titta på och helmysiga att gosa med.
Jag är sååå kär i allihopa så helst skulle alla stanna men det går ju inte tyvärr.
Jag glädjs över att dom få bra hem med nya människor som kommer älska dom.

Åhhh… de är verkligen kanonsnygga allihopa!
Trodde att jag skrivit här, men inte. De är ljuvliga!!!!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#18: Igentligen har du rätt - hon är j*la snygg - men vad kan man rå för - pojkarnas blickar bara går igenom till hjärtat… månne det vara våren som spelar med? ;-)
#25 Du är rolig du! 
Grattis Maria till helt ljuvliga bebisar! Jag är helt fascinerad av deras öron … *dreglar* kan inte alls säga vem som är min favvo, de är bara för söta alllihop!!!! :D
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Fantastiskt fina små gryn du har hemma, men jag säger som alla andra; Hunken är ju verkligen speciell!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.