Nesna 10-11 maj
Ja antar att gänget som är iväg kommer skriva in resultaten själv när dem har möjlighet men mina älskade pojkar Zorro o Chino har båda tagit sina cert idag. Zorro blev även nom.
Imorgon är en ny dag o jag hoppas att Zorro får sitt cert även då för isf tar han titel! Iofs 'bara' IP men det känns lite stort iaf. Får Chino sitt cert imorgon så har han bara ett kvar innan han blir GIC!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Det vore ju nåt att fira i så fall…

Grattis!! Kul. Det går säkert bra imorgon också. Han har sån "pondus" Zorro.
.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Grattis! Släpade du inte med dig lille Vile då?
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Grattis!
Tack för alla gratulationer!!
#3 Näe iom att jag skickade iväg katterna med andra så blev det bara storpojkarna som behöver ta sina cert som fick åka. Nästa helg däremot blir det premiär för Vile på utställning! :)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Jaha, så länge varade den glädjen… Jag hade anmält Zorro i klass 10 när jag skickade in anmälan men då han bytt klass innan så hade jag kontaktat klubben att han nu skulle gå i klass 8. Men det har dem inte fört in!!! Så han tog sitt cert igår i klass 10… :( Söta rara Dendrobiums försöker få dem att förstå där att jag faktiskt varit i kontakt med dem om klassändring så dem ska se om det går att ordna. Iom att Zorro blev nom så har han ju ändå enl den domaren så pass höga poäng att han borde kunna få sitt cert i klass 8 utan problem men det återstår att se… Idag får han iaf gå i rätt klass.
Håll tummarna att det löser sig!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Tänkte bara meddela att det löste sig med Zorros cert!! Han fick rätt cert o tävlar nu återigen idag om sin IP titel.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Åh vad skönt att det ordnade sig! Grattis till framgångarna!
Är det två utställningar i Norge denna helg????
# 5 Då ska vi hålla tummarna!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Åh grattis och lycka till!! Håller tummarna för att det funkar med allting! Det kan vara bra att för säkerhets skull checka på morgonen med sekretariatet att alla ändringar man skickat in el meddelat verkligen gått igenom … jag satt i försekretariatet på vår utställning och vet att det ibland kan missas …. ;)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
#8 Det är nog en i södra Norge o en i norra om jag förstått det rätt.
#10 Glömde ju faktiskt be dem att dubbelkolla att ändringarna gått igenom för jag är inte så van att skicka iväg katterna själva, är man med själv så ser man ju oftast ganska snabbt att det är fel.
Zorro och Chino har iaf båda två fått sina cert idag också!!
Så nu är Zorro Internationell Premier!
Chino kom till panel idag och där kommer han bla möta Fridas (S*KaCee Cat) hane Fille… Väntar nervöst här hemma för att höra hur det går.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Tack Kissan78 för att jag fick förtroende att ta med dina pojkar!
Jag hade med mig mina honor också!
CH S*Faries My Beautiful Reward tog två CACIB
CH S*Kvasikattens Pegeen tog även hon också två CACIB. Så jag fick allt jag åkte dit för! Så nu blir det Övik nästa helg och då hoppas jag på IC på båda tjejerna!!!
Tack kusin på Kacee Cat, Anna och Lisa för en trevlig resa!
Grattis till resultaten
Grattis!
Grattis från mig också.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Och såklart från mig som var med i Norge när ZorrO ;-) blir IP!

Grattis till de fina resultaten!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.