Tosca 10 veckor i dag
Min stora T-kull fyller 10 veckor i dag, eller ja hälften av dem i alla fall. ;) Fem av dem är ju födda drygt ett dygn efter de fem första. 
Passade på att fota dem i går. Tosca var den enda som poserade med glädje, de andra var för trötta efter att ha busat järnet en bra stund.
Först ut vackra Tosca, hon stannar hos mig.

Fina! 

Härligt!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Helt underbara hela högen
En helt fantastisk kull!!!
Supersöta och finast av alla är din lilla tjej !!
De är ju helt underbara hela högen, men hur i hela fridens namn kan det vara att söta Tristan inte har hittat någon familj än? Åh… om jag bara hade plats så skulle han få flytta hit på bumsen! 

#12 Tristan kommer att hitta sitt hem han också, vem skulle inte vilja ha en liten svartprickig dalmatinercornish där hemma!?
Tack allihop, ni är som vanligt rara och snabba med glada tillrop! 
Näe, det är fortfarande omöjligt att säga vem som är sötast! Underbart att höra att du hittat hem till hela högen (nästan). Bilden med Tummeliten och Tummelisa är ju för näpen.

Så söta allihop!!
Men föll mest för din Tosca-vilken uppsyn och rosa gosnos hon har!!

#14 ja, den bilden är söt! De där två kan man inte misslyckas med att fånga på bild. Söta små tjockisar.
#15 visst har hon en härlig uppsyn!? Att jag är löjligt svag för rosa näsor är ingen hemlighet. 

Tosca är så underbar! Men jag har svårt att säga vem som är vackrare/sötare än vem. Tycker hela kullen är så ljuvligt söta så jag bara tycker om alla lika mycket. Hade jag plats och möjlighet så skulle jag nog fundera på och kattnappa rubbet! 

Helt underbar är hon! Alla i kullen har så himlans fina färger och teckningar….
# 17 Vilken fin mörk underläpp hon har!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Härliga bilder på en härlig kull! Tosca är ju något extra… 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Tosca är helt underbart söt!