Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 419 ggr
cherish
0

Sista indianen lämnar S*Shaneequas ....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

… eller hur man nu säger. :D

Våra små indianer i Sioux-kullen har fyllt 4 månader - grattis i efterskott - och idag flyttade den sista lille indianen … Wapi! Han flyttar hem till PetrasLova, dvs Petra och Lova, och blir en älskad familjemedlem där! Petra kom vid 14-tiden idag och åkte vid 17-tiden, en liten snabbvisit som vi tog väl tillvara genom att lära känna varandra! Är så glad! Tror inte Wapi har kunnat komma till en bättre familj!

Nu har vi bara lilla Sickan, eller Kossan, kvar här hos oss av indianerna och det känns skönt att åtminstone EN bor kvar här … :) … det hade varit enormt tomt utan henne …. Och ja … jag gjorde en "cherish" när Petra och Wapi åkte, grät stilla i bilen när jag såg tåget åka iväg …. Men jag vet att han får det bra! :D

Tack alla kära kattungeköpare och fodervärdar för att ni adopterat en liten indian från oss! Vi är oändligt glada och känner oss lyckligt lottade över att just ni öppnat era hem för dem!! Så himla roligt oxå att ni är forumister just HÄR för då kommer vi ju få fortsatt uppdatering om dem - eller hur??? *blinkar*

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

geiputaus
0

Hejje från Örebro! Vi vill tacka tillbaka MASSA för att vi får ha den här lilla pärlan hemm hos oss <3

A-M.H
0

..kan inte komma till ett bättre hem Cherish än Petra o Lova….guuuu' vilken härligt bortskämd liten "indian" det kommer att bli..Kyss

cherish
0

#1: *ler ömt* Tack!!!

#2: *ler glatt* Det är jag övertygad om att han kommer att bli! Det kändes så himla bra, tack så mycket för hjälpen! Hoppas kunna hälsa på dem när jag kommer ner till Hufvudstaden framöver. ;) Hoppas bara nu att Lova charmas av honom oxå … ;)

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

JohannaK
0

#3 Hoppas hon inte behandlar som hon gjorde med tomten i vintras….om ni kommer ihåg….

http://cornishrex.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=e16cd9a0-48c9-4f45-81e1-f9f0bfc86221

Buffy-co
0

Åhhh vad kul att Wapi kommer till Petra och Lova!!
Hihi…jag "värvade" ju faktiskt Petra hit till iFokus på min första utställning!

Det ska bli kul att få följa honom ihop med Lova här..(och på utställningar sen kanske…)
Lova var ju såååå gosig katt med matte-så jag blev alldeles kär i henne -hon pratade en hel del på ett mycket mysigt sätt..
Hon kommer säkert gilla att få en liten unge att gosa med!!Skrattande

Förstår dock att det är tomt när ungarna åker-men som du skriver…kul att de finns här på forumet!!

Spotless
0

Wapi är jättefin och kommer med all säkerhet att finna sig till rätta hemma hos Petra och Lova.

Hej igen Petra! Flört
/Angela

PetrasLova
0

UNDERBART!!! Jag har blivit 3 barnsmamma Skrattande 

Efter en dagsutflykt Norröver till fantastiska Cherish har familjen min utökats med en lillebror…vackra Wapi,trots nästan 12 timmar på tåget var det värt varenda peng och sekund!

Lustigt nog när jag bokar min resa blir mitt bokningsnummer rex4991i! Det blev ödet som fick leda oss fram till beslutet, av alla bokstavskombinationer blir det rex…är det inte märkligt?!

Nu är vi alltså 4 i familjen: Mamma Mu, Emil 13 år , Lova 1,3 år och lille Wapi 16 veckor - jag strålar ikapp här hemma men med vad vet jag faktiskt inte ännu Generad  Lova går och tjurar och Wapi går mest och funderar över varför hon är sur…jag vill ju bara leka säger han Oskyldig nu skall jag hoppa i badet och hoppa i pyjamasen sen och bara MYSA i gråvädret resten av dagen med mina älsklingar Kyss

#5 jag hoppas verkligen de hittar varandra till slut!

# 6 Hej igen A Glad