God morgon 2008-05-16
God morgon. Här regnar det ganska ordentligt. Behövs säkert. Ser fram mot nattens hockey Sverige-Kanada i semifinal
Sköt om er
God morgon! Jag har ont i huvet idag, och Fritz får förmodligen besök. Det blir till att vara hemma och ta det lugnt!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Regn är det som möter oss här i Västerås på morgonen!! Urtråkigt…o jag ska jobba kväll idag, hade ju hoppats på lite sol..
Imorgon flyttar lilla Desmond till sin nya familj..kommer o sakna den lille gaphalsen men han håller sig i stan så jag kan nog hälsa på honom.
Ha en bra dag.
God morgon!
Det regnar i Stockholm idag…….
Ska på kurs på förmiddagen tillsammans med mina nya arbetskamrater. Vi fick veta vår personligtsprofil i måndags och idag ska de andra gissa vilken man har……kul!
Ha en bra dag!!

God morgon!
Mår bättre idag men är ganska tung i huvudet fortfarande. Ska slänga i mig lite frukost och sedan ta en välbehövlig dusch!

God morgon!
I dag fyller mina kattungar 12 veckor!. Dagen kommer att ägnas åt pappersarbete inför deras flytt, kloklippning och örontvätt. De är precis vägda och klarar med knapp marginal 1 kg gränsen. Lilla Cittra som äter som en häst men springer som två vägde bara 1100g.
I morgon flyttar två av tjejerna och på söndag den tredje tjejen, så på måndag blir det tyst och lungt här med bara två småkillar kvar…

Idag för sju år sen flyttade min första CRX in i vårt hus och liv,han som skulle bli vår sällskapskatt.Kastrerad och ensamkatt Jo pyttsan att det blev så……Ja kastrerad är han ju numera men han hann bli far till 14 barn före det att kulorna rök.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon! Underbart med lite regn, det fuktar marken och rensar luften.Man kan ju alltid städa en sådan här dag…suck…Jag avskyr att städa, även om det är skönt efteråt.Ha det så gott allihop.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon!
Har lyckats ta mig upp ur sängen idag. Fått flunsan och toppade med 39 grader igår
. Blev ju tvungen och kika in en stund här och se vad som har hänt! Jag tycker det är helt ok att vädret är mulet och grått idag
.
Hoppas ni andra får en fin dag!
God dag. Måste bara berätta. Jag ska till Canada och se hockeyfinalen. Allt är fixat av min bror där borta. Vilken överraskning!

#9 Oj, vad roligt! Nu får vi hålla tummarna ännu mer för att Tre Kronor slår Kanada i semin nu då. Heja Sverige!
#10 Jag har tippat Sverige-Finland i finalen på hockey ifokussajten.
Gud vad stressigt det blev!
Ha det så trevligt i Kanada. Jag är inte det minsta lilla avundsjuk….