Mega Man-kullen 11 veckor!

Vad skoj att Mindy ska bli o8, söderböna till och med. Hon har en så härlig färgfördelning i ansiktet den lilla damen, nosen ser mycket pussvänlig ut!
#2 vilken nöjd ligist!
Nog måste väl er vackra kattfamilj dra folks blickar till sig där på uteplatsen?
Jag är såååå kär i den här kullen Jenny! Allihopa. Men kanske mest den lilla honan. Gullegull! Bild #2 och #6 är helt fantastiska! Skrattade faktiskt på riktigt när jag såg den första.

#7 Nog är den nosen pussvänlig alltid, hon är en riktig kurrmaskin. Väldigt lik mamma Moi i sättet, en liten minimoisa i fel färg.
Det är många som stannar och frågar vad det är för djur vi har, de flesta tycker de är fina men visst får man kommentarer. Konstigaste kommentaren var nog från en gammal tant som först undrade om Charlie var ett får och sedan ändrade sig och frågade om han var en avelshingst, det var tiden innan kulorna rök
Vad svarar men på det?!

#8 Kul att du gillar dem, kanske är det dax att komma och gosa igen?
#9 Jag vet inte om jag törs! Då lurar du väl på mig en katt eller två. 
Mindy har vunnit min lilla nostävlig och tagit titeln BNE (Best nose ever)!!!!!!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#10 ASG! Jag lovar att inte lura på dig någon katt, du behöver bara komma och fika. Du kom ju härifrån utan katt förra gången.
#11 Åh vad söta ni är, det priset håller jag absolut med om att hon förtjänar!

Såå fina dom är, sista bilden var klockren….ja inte märks han inte :))
jisses så fina bebisar :D

#9 ASG! Underbara Charlie, hoppas han inte blev förnärmad.

#13 Hi hi, de vet att jag ibland plockar bort dem då jag ser att de ligger där och snuttar, så de försöker göra sig osynliga.
#14 Tusen tack! 
#12 Ja, men då så! När vill ni ha besök?