Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettpyssel-och-upptåg
Läst 753 ggr
Bims-Lena
0

S*Silkwave's Good Choice

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För cirkus 2 veckor sedan hälsade jag på hos Camilla och gosade med hennes ljuvliga kissar. Camilla har lite svårt att komma åt internet just nu, så därför tar jag mig friheten att visa några bilder som jag tog på hennes tokmysiga och söta lillskruttesnutta Tamsin (S*Silkwave's Good Choice). Man kan inte annat än falla pladask för denna glada och spralliga fröken - hon spinner i princip konstant <3

Bims-Lena
0

Och en till bild…

majsan
0

Jag har sagt det förrut och säger det igen.. Hon är underbarKyss

Hon är  verkligen ett Good ChoiceSkrattande

MyTwiggs
0

Fin är hon också! Gillar hennes blick!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

chikan
0

Vilken gullnosa! hon tar sig bra ut framför de gröna böckerna också. Cool

MonicaLagerquist
0

Ljuvlig tös.

Stolt ägare till tre La permer

rexmamma
0

Wow, vilken öronplacering!! Helt fantastisk! Kyss Hela tjejen är ljuvlig KyssKyss

AnnaS
0

Hon är SÅ SÖT!! Kyss

[Wiveka]
0

Gullunge!!!

Buffy-co
0

Håller med övriga…helt otroligt fin kisse!!
Vilka fina öron och öronställning!!(har blivit helt såld på fina öronställningar…Flört)
Och…vilken söt nos och blick hon har!Kyss

[Silkwaves]
0

Åhh.. "min" lillskrutta.. Åh Lena så fina bilder du tagit ! Hon är verkligen morfar upp i dagen ..( Eller är det bara en gammal sentimental uppfödare med morfar katt i famnen som ser det ? Generad)

Lullan1
0

Wow! Hon är supersnygg!

mumsikoff
0

Vilken supersöt röding! Och Anki har minsann rätt, hon är riktigt lik morfar!

AnneAlva
0

Hon är helt bedårande! Jag ser naturligtvis pappa i henne istället för morfar, du får förlåta mig Anki. Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Aje-T
0

Som jag sagt förut, hon är underbart vacker! Och hon verkar bara bli snyggare och snyggare…jisses! Kyss

[Silkwaves]
0

#13 Helt OK  Det är nog bara så att att hon fått mycket gott av hela släkten och vi ser det vi vill se Glad Mao jag är så nöjd med kombinationen Steve och Ruth - den blev precis så lyckad som jag knappt vågade dröma om .

Jag ser mycket av Steve i min egen Kenny - där ser jag inte ett spår av morfar Pip däremot ( hrmm skulle vara rösten då… Fundersam)

AnneAlva
0

#15 *fniss* Vilket arv! Flört

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Strawberrygirl
0

Hon är helt underbar! Glad

Bims-Lena
0

Jag tycker Tamsin är otroligt lik både pappa och morfar <3 Det ska bli hemskt spännande att se henne växa upp! Hon har väldigt fina raka linjer i huvudet och en gudomlig päls. Allra allra underbarast med henne är dock den spralliga och tokgosiga personligheten, hihi. Tamsin var himla "upptagen" och lekfull, men spann ändå så fort man bara tittade på henne <3

Camilla är verkligen lyckligt lottad som har fått tag i en sån ljuvlig liten prinsessa :)

pallemaxwell
0

Ja vilken vacker katt, det kommer bli mkt intressant att se henne utvecklas. Som vanligt Lena, dina bilder är super…

Clee
0

Tack för alla underbara kommentarer om min lilla tjej! Hon fyllde 6 månader igår Förvånad vilket hon firade med en ny, redan slaktad leksak som hon släpade omkring konstant morrande och rentav fräsande åt alla fyrbenta som kom nära. Den satt fast i ett snöre och en vippa men jag fick snabbt släppa vippan eftersom tjejen inte ville släppa taget om sitt byte som hon ville bege sig iväg för att gömma. Nästa gång jag såg vippan var snöret fastvirat flera varv runt sängbenet och rentav knutet. Fundersam På morgonen i dag hittade jag leksaken pälslös och reducerad till en plastmus perforerad massvis av gånger av små Tamsin-gaddar. Fniss.

LinusCRX
0

#18 WOW vilken bild på skönheten

Kmedist
0

Uij jui, hon är bara så fin!

Jag ser båda pappa Steve och mamma Ruth i henne, I'm in love…

KaCee
0

Härlig bild på en supersöt liten tjej!

Medea
0

Hon är kanonfin!!

Bims-Lena
0

Tok - Råkade skriva ett inlägg under fel tråd ;)

MariaT
0

Underbart snygg liten donna, hon gör verkligen skäl för sitt namn. Gubben hemma som är sååå svag för rött bara grymtade och sa "vill ha en sån" och det säger han inte om mycket Glad

Spotless
0

Har sagt det förut (och trodde att jag gjort det även i denna tråd) hon är en mycket vacker ung dam.