Bilder från SÖKs utställning

Fina bilder som alltid, blir alltid så avis på din kamera. Och kanske din kunskap om hur man hanterar den också… 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Vilka härliga bilder
Fina bilder!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Kul med lite utställningsbilder!

Underbara bilder på underbara katter.
Stolt ägare till tre La permer
Tack för alla fina bilder på mina småttingar!! *ler generat* Ser fram emot alla andra bilder från utställningen …. ;) Kan ju inte BARA ha varit mina bebisar som var där … *harkel*
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

#8 Tusen tack! kameran gör väldigt mycket!
#9, #10, #11 och #12 Tack så mycket!
#13 Vassego! Jag sökte specifikt ut bilder på forumkatter. Tyvärr Har jag inte bilder på alla forumisters katter. Dina bäbisar "råkade" ju bara vara så söta och dessutom i buren brevid 
#14 Vet inte men .. lyckades du ta nåt kort på mig (du nämnde nåt om "alla assistenter…")

#15 Jag gav upp, ni for som vinden, speciellt du!
Jag har några suddiga bilder på din kisse, fick tyvärr ingen skarp. Kanske Ingela har?

Hej!
Vad fina bilderna blev, tog du bilden på Gråis själv? Den blev "läcker". Jag har några bilder men har inte hunnit kolla så noga på dem än då jag varit borta så mycket (är även nu borta, sitter i Åsele i Lappland). När jag kommer hem skall jag titta igenom dem och fixa ut någon. Har ju på Camillas lilla sötnos, Natalis Chevy och Idun som bor hos MartinaH och självklart "min" (fast han är ju egentligen Dragonrebells) Tjorven (vet att hon tog bilder på honom på utställningen som är jättefina och Martina du tog väl också?). Sen har jag ju också en hög med bilder på bebbarna av någon anledning. Kan hända att jag har några mer, jag minns ej exakt vilka jag hann ta på. Tyvärr hade jag ingen kamera på lördagen då Fantomen fanns på plats.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Jadu ingen ska väl kunna säga nåt annat än att jag var aktiv…. tycker det var en fin bild på min Alma
, med tanke på hur ovillig hon var hos Domaren denna lördag…

Tjusiga bilder på jättefina djur! Sötnosarna i puffen…..Chinos pussgoa mage….. *suck*

#18 Det är Cherish som har tagit bilden på Gråis med min kamera, jag tycker den blev väldigt bra!

#19 Ja, du var överallt tycker jag! Jag är impad över att jag fick någon tid med dig över huvudtaget!
Kanske blir mer tid någon annan gång då du inte far som en skottspole!
Kommer du till Ö-vik?? (fast det är ju klart, jag ska ju gå assistent!
)

#23 Vi hade önskat det, men nu blev det sannambosar istället, vi kommer nästa år.

Roligt med bilder från utställningen
#18 Tyvärr Ingela så tog jag inga bilder, hade dock kameran med mig liggandes i väskan. Och där gjorde den ju mycket nytta…hmm.
Jag var hos kattfotografen istället
och väntar på att få hem bilderna nu *otålig*

Här kommer några till!
Först ut är Natalis vinnar husis Chevy!!

Kommer med några till imorgon! Har inte hunnit då det är adansavslutningshelg och Alexandra har varit på genrep i nästa 4timmar igår och show i tre timmar i dag och tre timmar imorgon (då dansar även Filippa). Kul med heltäckande samt att jag tagit en massa bilder där som många vill se.
Lovar i alla fall att få ut de sista jag tycker är representativa från SÖK imorgon!

Det dröjde en dag till pga lite datatrassel. Har en ny dator som inte är riktigt överens med mig.
Här kommer i alla fall Tjorven gubben på söndagen då han fick sin NOM stjärna från domaren!!

Har en på Idun med två "mattar" om "mattarna" godkänner att jag får lägga ut den.

Ja, det tror jag nog det! ;-)
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

#32 Då gör jag det med ditt godkännande!
Inte den bästa tyvärr då den blev suddig, men här syns det hur nyfiken hon är och att hon inte vill vara hos er utan ut på äventyr. Här är i alla fall Idun med sin fina NOM stjärna och stolt uppfödare och fodervärd!