Cigge o Gunvald på utställning...
Tack alla för en jätterolig utställning!!
Ciggekillen fick en jättebra bedömining och sitt näst sista CAPIB ..men han var inte glad mot slutet av dagen…så jag beslöt att absa honom på söndagen….jag finner ingen som helst anledning att "tvinga" honom…är det inte typiskt ett cert kvar til IC(Sverak) och jag är tvungen att kastrera honom…och nu vill han inte mera ett cert från IP…och då behöver han inte heller…min svarta pojke…..
….min andra svarta pojke…Gunvald han ville desto mer….han har visat upp sig ..kråmat..gosat….ja visat hela Uppsala vilken showkille han är… CAP…DB..BIG på lördagen och CAP…DB..BIG samt Bästa kastrathane korthår… på söndagen….
…fällde jag en liten tår…..????
..huuu så pinsamt..men sån är jag..
Jättefina resultat för våra cornishar blev det….ni andra kan väl fylla på här…
Tack igen för trevligt sällskap..Jossan, Monica, ja alla kända som okända….(kul att du kom Chikan).. man blir alltid så trevligt och glatt bemött på IDP-uställningarna….va' foton…näe inte ett foto tog jag men jag vet att det finns andra som gjorde…
Grattis i massor! 

Supergrattis A.M!!!
Grattis!
GRATTIS! Varför i hela friden kom du inte förbi om jag får fråga? 

…tro mig att jag ville…..men så trött..ville bara hem…men jag hoppas att inbjudan kvarstår…..guu' jag vill träffa lilla sötgrodan Fuffens ja och storgrodan Hugin också….men du vet..Fuffens har vunnit mitt hjärta…
Grattis ännu en gång!
Dina killar är toksnygga!!!!!!!

Sort grattis
Jättegrattis till Gunvalds Superresultat!
Och Grattis till CAPIB nr 2 och Ciggeslyngeln och lite tröstkramar. Vem vet han kankse vill ta sitt sista cert längre fram ett halvår, år eller ännu längre fram. Han har tiden för sig och han kankse bara behöver sommarlov. 
Grattis ännu en gång Skönt att Gunvald fick vinna bästa kastrat han.Vi som kämpade mot och med varandra hela helgen.Mes med varandra eller hur.Jag är toppen nöjd med mina katters resultat.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

…vi kämpar alltid med varandra Monica det vet du…
..min bästa "mamma mu" kompis…
..jag är också toppen..ja mer än toppen nöjd med mina katter….det var jätteroligt att så många corishar gjorde bra ifrån sig….
..ja Ankie..kanske efter ett låååångt sommarlov….och lååångt höstlov….vi får se….ni vet ju alla att jag är så speciellt svag just för honom….ja jag är ju hans allt…er andra..hussen inklusive bryr han sig ju inte om..
..glömde..jag har glömt nämna många i denna tråd…men jag måste säga puss till den underbara Sture…om alla hade bara hälften av hans temperament….ja då vore mycket vunnet…tack Alex för att jag fick visa upp honom…flera ggr…vilken underbar fertil drömpälsad kille…va'..är han en hund…
..
..tack för alla glada tillrop där och här på forumet…

STORT GRATTIS!!!! Så SKOJ! Synd att jag var i ett annat land….
#5 Du är välkommen när du vill förstås! Och Fuffens mallar sig mer än lovligt här hemma nu av allt beröm.

GRATTIS!!!
…måste höra alla detaljer sedan..!
Synd som sagt att jag inte kunde komma..
(men måste säga att det var helt underbart seglingsväder i skärgården -lagom blåst och sommarvärme!! )
#14 Jag är inte det minsta avundsjuk! 
Grattis!!!

Grattis till finfina resultat!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Stort grattis A-M.H och alla ni andra som ställde på SNRFs utställning i helgen!

Grattis, grattis hälsar brosan med familj!!!

Jätte Grattis till er alla Anne-Marie!
PetraKramizar & Lovapussar

Grattis till nosgrodan Gundvald och även till morrisen Cigge! Vilken tur att vi har så trevligt på utställningarna! Ja, det är väl egentligen därför man åker!? Inte för att katten sitter hemma och skriker "Jag vill på utställning NU!!". 
GRATTIS till Gunvald resultat!!! Jättekul!!!
Tror som andra att Cigge behöver ett extra långt sommarlov eller så blev han putt på att brorsan har snott allt…. Tröstekram till Cigge!
Det var i alla fall trevligt att träffa er på utställningen