Jubel i kattfamiljen
Imorgon kommer min pappa ut för att räkna och kika på det som ska bli vår glasveranda/kattgård.Underbart.Min pappa är dessutom snabb av sig och han ville få det här klart innan han far på semester om två veckor.
Min tanke är att halva verandan ska glasas och den andra halvan ska nätas.Men med tanke på vilken ras jag nu har så kan jag ju livligt föreställa mig vart katterna kommer att vara.
Stolt ägare till tre La permer

Lycka till med "utekattrummet". Vill se bilder när det är klart på alla solkatter 
Hihi, vad trevligt! Det ska bli kul att få se lite bilder när det är färdigt sen!
Jag ska försöka att dokumentera det hela.Min pappa är snabb när det gäller snickerier.När jag önskade mig ett fönster till badrumsdörren dröjde det bara ett par timmar tills han var här hämtade dörren och dagen därpå så var det klart och dörren satt på plats.Så numera kan man spionera på katterna när dom gör kattbarn i vårt badrum.

Åh, så spännande! Är det på framsidan eller baksidan av huset detta ska byggas? Jag såg ju bara framsidan, så jag föreställer mig det i huvudet just nu… 

..agh…lite avis blir man ju…..men inte missunnar jag missarna..önskar bara jag kunde erbjuda mina…också….
..foton sen som sagt…..
Det blir på baksidan.Vi har en risig veranda där nu men den ska rivas och sen blir det nytt och fint.

#6 Så skönt för er! Måste säga att ni bor väldigt mysigt! Verkar vara ett lugnt och fint område! Och ännu bättre blir det väl med den nya altanen!?