Enda lyckade bilden!
Nu så har jag inte visat bilder på Simona (Katja) på ett långt tag och det har berott på att först såg hon inte klok ut efter operationen och hela grejen med hennes bakben och sedan vart hon dräktig och tjock…. Så nu, 3 veckor efter förlossningen har jag försökt få nån bra bild på tjejen, tyvärr har det knappt gått då hon hela tiden är på språng, antingen ska hon leka eller kolla efter lillen… Efter hjälp från hennes matte så har jag lyckats få till 1 bra bild som jag ville visa er! :D
fiiina kissen!!!

En sån skönhet!
Hon är väldigt fin!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Gumman då, hon är så fin!Pälsen har kommit jättebra också.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Vad söt hon är 
Grattis Mumsikoff! Måste kännas härligt att äntligen ha lyckats 
Söta fina damen 

Hon är så fin, lilla Katja! Så enda sättet att få en bra bild på henne är att hålla fast henne tills hon ger upp? 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Gillar hennes uppsyn..lik min Bupppa..men om det inte finns fler Dormidon så har ni väl en annan kille som är mer lättfotograferad? (I Metro så stod det om dén Dormidon som hade goda chanser till en filmkarriär…)

hihi, ja hon är bara för fin och sååå söt!
Tack alla!
#7 Jag tror att enda sättet att få en bra bild på henne är att antingen lurpassa på henne då hon är helt nyvaken (och samtidigt se till att det inte finns några spännande leksaker i närheten som kommer få igång henne direkt) eller som vi gjorde nu, vara två personer, en håller fast och den andre försöker fota *skratt*
#8 Jorå, det är klart det är vår upfödda grabb Dormidon som var med i tidningen! Tror nog tvärr att han har fått sin fotogeniska egenskap från pappa och inte mamma…. Ska bli kul att se hur det går för honom i finalen (ni kommer väl alla att rösta hoppas jag??
)

Var röstar man? Agrias hemsida??

Man kan rösta f.o.m 14 maj. Man röstar genom att gå in på agrias hemsida och klicka vidare till Djurstjärnor eller liknande, det är inte svårt att missa :)