Karin vill också vara med

Vad härligt det ser ut! Men säger som i Mauritztråden… jag håller tummarna för att kissarna inte vill göra annat än leka - på avstånd! Tänk vad häftigt om de faktiskt blev kompisar på riktigt.
Vilka härliga bilder och.. Karin har ju fått tillbaka sin midja Wow Jag är full av beundran… det är inte lätt att få en katt att bli slank när de har varit hrmm lite korpulenta…
Underbart kul med ekorren också !

#2 ja jag hittade den ju skrikandes på rygg så jag tror Mauritz lyckades slå omkull den för Karin var jättearg på honom efter det. Och nu hörde jag ekorren på vinden, där den bor, så den klarade sig.
#3 Tack Anki, ja man kan inte tro att hon blivit så smal och smidig. Det är så underbart att se att hon även blivit mycket gladare. Allt tack vare diet och hennes personlige tränare, Mauritz. 
Karin och Mauritz - men vad heter den tredje huvudrollsinnehavaren
Vilka härliga bilder på en lycklig Karin! Andra bilden är så härlig och se när hon verkar sträcker ut i full galopp!

Jättefin bild på Karin i full fart.
fina fina kissen!!!
Himmel så sött! Men jag får säga som i den andra tråden, bara leka med ekorren - inte äta 

Låter helt otruligt - och ser det med! Fina ögonblicksbilder du har där.

Vad bra att du var snabb med kameran! Sådana tillfällen får man bara inte missa. Jättejättefina bilder på Karin!

Jättekul…även dessa foton med Karin!!
Hmm…om du har en videokamera så försök fånga dom med den!!

Tack alla! Ja, jag får nog skaffa en videokamera. Och vi måste ju döpa ekorrungen. Frasse kanske?

..Karin, Mauritz o Frasse…ha ha ha ha..vad ska man säga…
Frasse blir bra!