Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 470 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-05-11

God morgon. Verkar bli en lika vacker söndag som lördagen igår. Ska åka till Uppsala och kolla utställningen.

Sköt om er

MyTwiggs
0

God morgon! Här skiner redan solen! Idag ska vi släppa getterna i sommarhagen!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

[Wiveka]
0

God morgon!

Det var verkligen häftigt igår, att se 101 olika mer eller mindre knasiga farkoster på Quarnevalen.
Idag ska jag sortera bort vinterkläder och in mer sommarkläder i garderoben.

Ha en härlig dag!!

SandraK
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Idag ska jag åka till Rättvik och gratta syrran. Min balkongodling utökades med gräsplantor igår till katternas glädje. Fattar inte hur de kan tycka att det är så gott med gräs.

Lullan1
0

God morgon!

Maken fyller år idag så jag och sonen har varit uppe tidigt och bakat tårta och uppvaktat honom.

Ska nog ut en sväng på golfbanan idag, solen skiner och då går det bara inte att sitta inne Glad

Ha en bra dag!

chikan
0

Jag hittade lite fler cornishar i rullen.

chikan
0

blir bedömd

chikan
0

annan kissemiss.

chikan
0

och sista (med bonusmänniska också!).

LinusCRX
0

God morgon!

Sov länge idag. Riktigt trött efter utställningsdagen igår. Idag ska jag ta hand om min axel, som brakat ihop…. så min man dammsuger Skrattande

Vädret är på topp så det blir nog lite balkongliv och kanske t o m en promenad med kissarna.

chikan
0

Nej men. Jag märker nu att jag lyckades lägga in bilderna i fel tråd! Generad De här bilderna skulle ju in i tråden "En tjuvglutt bakom kulisserna". Jaja, det är inte lätta alla gånger.

Buffy-co
0

Godkväll!
Hemma efter underbar 3-dagars segling i sthlms skärgård…med väder som högsommar ! (bara vattnet som var lite kallt-hihi..inget dopp där inte i 9grader..men sambon och hund doppade sig..)

Buffy har varit förste styrman och är trött efter "jobbet"..
Han har verkligen njutit av att vara på båten..med några landstigningar..
Bildbomb kanske kommer i morrn..

Hade gärnat kunnat "klona" mig och varit med på utställningen i Uppsala också, där många var i helgen ..men kul att få lite bilder och info här!!

Nu snart- Sova!!  

Godnatt..