Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 441 ggr
PennyIIXC
0

Bilder på Sheeta (Devon)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mohaha. Nu kommer det några bilder på lilla Sheeta.

Visst kan hon se ut som en riktig leopard i gräset? Flört

PennyIIXC
0

Vara precis där vi är, hela tiden prata och berätta att hon är kvar. (även fast vi hela tiden hör henne på pinglan om halsen).

Ända tills hon blev törstig fick hon vara ute. Den tokan kan ju bara dricka direkt ur rinnande kran.

PennyIIXC
0

Sen bara sitta och vara vacker..

PennyIIXC
0

Och absolut inte titta in i kameran.. :P

AnneAlva
0

Hon är jättesöt! Kan ofta tycka att devon ser lite märkliga ut på något vis, men hon är helt underbar!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Lullan1
0

Jättesött! Och visst går det väl jättebra att visa bilder på din Devon här, omväxling förnöjer Glad

Elica
0

Sheeta är söt som bara den! Varifrån kommer hon? Jag bara måste visa - fick just hem min sååå efterlängtade andra devon!

Här är mina båda - första gången vänner:-)

Elica
0

Och här ännu en bild av det unga paret… Paddan är Cheapy, snart ett år och vitisen Walko, som fyller fyra månader i övermorgon….

MyTwiggs
0

Ja, hon är fin, det är hon!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

smurfan-13
0

Härligt att se lite devons :) Har ju inte ens en cornish, men gillar forumet ändå ;) Men visst blir man glad av att se några devons då och då.

Här är min Virus som har blivit alldeles slö av att ligga i solen och gotta sig för länge

PennyIIXC
0

Hihi, vad kul att folk ändå svarar då det inte är en cornish! :D

# 6
Sheeta kommer ifrån en uppfödare som kallar sig S* Jolly Roger's. Känner den ena utav tjejerna som sköter det där, Camilla. :) Dom bor i Västerhaninge.

# 9
Ja, jag har inte heller en Cornish - än. Men står fast vid att det är den finaste (med delad plats med sphynxen) kattrasen. Absolut kommer jag skaffa mig en Cornish i framtiden. :D