Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 202 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-05-10

God morgon. Lycka till på utställningar ni som ska ställa ut. Ni övriga får ha en trevlig lördag med sol tydligen.

Sköt om er

geiputaus
0

God morgon på er alla! Hoppas det blir lika strålande väder idag med. Här nalkas det tyvärr jobb hela helgen, men man hinner ju sola lite i alla fall :)

Eine
0

God morgon. Sitter och väntar på en vän som ska hämta mig till utställningen.Lycka till med vad ni än företar er!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

chikan
0

Godmorgon.

Jag har precis lämnat av La_Joz och Isa vid utställningslokalen. Hugin, som inte gillar andra katter - alls, rök ihop med Fuffens imorse eftersom han trodde att det var "inkräktaren". Det rök lite tussar och blev några skrapmärken(!) i golvet (vi har mjuka grangolv), men ingen av katterna fick några sår. Imorgon är det glömt.

Men jag förstår verkligen inte varför Hugin blir så provocerad av andra katter. Det är likadant när vi går ut. Ser han en annan katt så slår han om och blir skitförbannad. Den snälla snälla katten. Men jag antar att det är väldigt naturligt och att Hugin bara reagerar på instinkt som en "normal" katt. Men ibland önskar jag att han kunde ha en lite mer soft inställning till andra katter. Sådana här saker får mig att tro att det skulle bli väldigt besvärligt för mig att ta hem en tredje katt någon gång i framtiden.

AnnaS
0

God morgon!

Dags att börja packa kanske? Jag ska åka till Norge till utställning efter lunch… Just nu äter jag frukost Skrattande Ska åka hem till föräldrarna och lämna av vinterdäcken också, dumt att låta dem åka fram och tillbaka till Norge Skrattande

kissan78
0

God morgon!

Sitter så nervös här o tänker på mina pojkar som fått lifta med Dendrobiums o c/o till utställningen i Nesna, Norge. Dem har visst skött sig fint än så länge, förutom inatt då Zorro visst sjöng för allihopa. ;)

Hoppas det går bra för alla som ställer ut idag o ör alla andra vad ni än har för planer!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

[Wiveka]
0

God morgon!

Idag blir det en tur in till Stockholm för att titta på Quarnevalen, KTH studenterna årliga parad av olika "åkdon". Trots att jag är född och uppvuxen i Stor-Stockholms området så har jag aldrig varit och tittat……..Ska bli riktigt kul och det blir ju ganska varmt ochså har jag hört!!

Lycka till ni alla som ska ställa ut idag!!

Inlägget är låst för nya kommentarer