Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: allmänt-cornish-rexprat
Läst 371 ggr
aggeelin
0

På lördag blir första flytten...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Charlie och Maxen tycker att hussen och matte är knasiga som tar bort möbler och saker och de börjar se lite förvirrade ut. Liggplater blir därför gamla beprövade och Charlie har fått tillåtelse att ligga i puffen…

Det känns tryggt där Cool

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kompisen Maxen ligger i fönstret en bit ifrån. Jo, som sagt nu märks det att de tycker att det är konstigt här. Jag har köpt felliway att använda i husen dit vi flyttar, det känns bra.

LenoreH
0

Charlie är verkligen så snygg att man blir knäsvag! Du är också söt Maxen….. Flört

aggeelin
0

#2 Charlie tackar för det… (han känner sig lite pälslös… mot Maxen… )

JohannaK
0

#0 Ur snygg kille i ur snygg puff Kyss

Hanna-H
0

Har ju undrat för det går för er med flytten.. trevligt att få en liten rapport och fina bilder dessutom! Skrattande

Lullan1
0

Skönt att ni är på gång att flytta nu, det är säkert jobbigt och stökigt nu, men tänk så bra det blir när ni är på plats Glad

aggeelin
0

#5 Ger gärna mer flyttrapport senare. Just nu känner jag mig helt slut… Jag lämnar in min uppsats imorgon och jag har kämpat denna vecka. Handledningen har varit sen - jag har lämnat in för länge sen och har haft outnyttjat tid. Fick sen handledning i måndags och fick sätta fart och ikväll fick jag veta att jag borde skriva samman tre stycken som varit inlämnade i flera månader! Samt annat som borde göras som hon haft i veckor. Uppsatsen ska in imorgon! Jag är så trött, arg och uppgiven så jag kan inte stava!

LenoreH
0

Låter jobbigt för kissarna, bäst du flyttar hit dem Flört