A-M.H anropar chikan..
Hahaha! Så diskret! Hon lär väl aaaaaalldrig missa dett! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

…ha ha ha..harkel..önskar så att hon anmält lilla Fuffens…men vet att det inte är så….men både la_Joz och jag förväntar oss att hon ska komma…så nu gäller det ju att slå på stortrumman…försöker locka med Cigge och Gunvald…
Haha! Det kan väl inte misslyckas! Säg till henne att ni ska visa hur snygga tröjor ni har också, så ger hon nog med sig, den rackaren!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Hahahaha! Ja, La_Joz ska ju bo här, så inte har jag missat att det äger rum i alla fall! 

Och jodå, jag har tänkt mig att pallra mig till utställningen också minsann. Och inte blir det ju sämre för att man får träffa de svarta snyggingarna. Du får väl komma hem till mig en sväng för nattfika efter nån av utställningsdagarna om du orkar vettja. Och kolla på smågrisarna.

…låter kul…hoppas orka..hinna med en kortis..ja mina svartingar må ju stanna i bilen…men måste ju bara få träffa Fuffens iFocus sötaste lillgroda…ja och Hugin också förstås…

Ja, det är ju bäst att chikan inte har glömt av utställningen. Skulle ju vara väldigt snopet att stå där på stationen på fredag kväll och inte ha någonstans att ta vägen!
Jag ska minsann se till att ge henne en spark i baken på morgonen innan jag sticker iväg, så hon tar sig tid och ork att pallra sig dit.
Har hört att det ska bli underbart väder i helgen! Det var det ju förra året också när jag var uppe. Så härligt! Måste bero på att jag tar med mig solsken vart jag än går! Synd bara att man inte kan öppna upp taket i utställningslokalen…
A-M.H: Har du lagt fram tröjan så den är redo för helgen? Jag ska genast packa ner den i min väska, så jag inte glömmer den! Om jag skulle glömma Isa så finns hon ju åtminstone på min tröja. Tror ni domarna godkänner det? 
#6 Jisses har ni börjat packa redan tjejer?????? För bövelen glöm inte katterna!
Lycka till i helgen!

Jag har inte ens börjat sy dom sex nya skynken jag ska ha i helgen och ni har redan börjat att packa.
Stolt ägare till tre La permer

..ha ha ha..La_Joz har börjat packa..jag har mest funderat över hur jag ska få med mig allt från bilen till utställningslokalen….ja Monica..jag vet att du har sex..
..ho ho ho ho…
….tja på nåt sätt ska det väl gå….jätteroligt ska det bli i alla fall att träffas…
..jobbat hela f-e natten..nu i säng…ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz
…tröjan har självklart första prioritet..skit i samma om katterna är med….
#6 Ja, det skulle allt se ut det. Då fick du väl sova på gatan! 
Det här med jättefint väder gör ju mig nåååågot mindre sugen att tillbringa dagen i en utställningshall… Men jag kan ju alltid ta med mig en brassestol och en bok och parkera mig utanför dörren. Så kan jag kika in lite då och då.

..men chikan..inte behöver du vara i hallen hela dagen..kom bara förbi o hälsa..titta på fina missar och kanske en god fika ute i solskenet…med oss…

7, 8 &9: Nja… Jag har bara börjat förbereda… Har nämligen inte varit hemma före kl.22 någon kväll under veckan, så jag måste vara säker på att inte glömma något. Ska packa på riktigt nu ikväll.
Säger som A-M.H, man måste ju inte sitta inne hela dagen! Speciellt inte om man inte ska ställa ut själv. chikan, du kan ju ta med stol, solkräm och bikini! Vi kan säkert fixa fram en hink med vatten, så kan du doppa fötterna och låtsas att du är utomlands på nån strand och solar! 
#12 haha! Kan man få paraplydrink också så är det spikat. 

Nu du nu har jag sex……. burskynken.
Nu fattas det bara sex kättbäddar så det är väl lika bra att gå ut och sy lite mer.
Det ska bli så kul i helgen.
Stolt ägare till tre La permer
Åhhh..jag kommer jag med! Längtar som bara den!!!!!

Kommer jag också med ett par nakenfisar!
vill i god tid påminna dig om utställningen i Allianshallen, Uppsala kommande helg…alltså 10 och 11 maj….