God morgon 8/5
Sköt om er idag och glöm inte solskydd!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Tack, tack! Älskar sommarvädret ute! Det blir till att sola lita idag :)
Jättefint väder! Underbart! Synd bara att jag fick ett häftstift i foten… Kanske innebar detta att jag skulle gå ut och lata mig i solen istället för att städa vinden??? Vad tror ni? 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#3 Naaaaw! Vilken sötis!

God förmiddag!
Idag ska jag försöka röja undan lite och ikväll ska jag och sambon och hälsa på vår lilla Ringo i foderhemmet. Ska bli jättekul att se honom igen, känns som om han växer flera storlekar mellan gångerna vi är där och då är vi ändå där rätt ofta.
Utlovar en bild eller två under kvällen eller morgondagen!
#3 Vilken underbar bild! Att hon slickar sig om nosen är ju pricken över i verkligen! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#2 Passa på att gå ut i solen 
Jag ska gå ut och läsa i en bok för att försöka förbättra min uppsats, sista dagen att hinna skriva idag, lämnar in imorgon em men jobbar hela dagen med annat, så nu gäller det! (men känner mig inte nöjd… det kunde varit bättre med handledning tidigare… )
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag får väl säga god dag med huvudvärk som jag inte haft på jag vet inte hur länge sewdan. I och för sig är det bra med huvudvärk ibland för då blir man påmind om att det finns något uppe vid pannan.
Sköt om er
God kväll!
Jisses vad hände denna vecka. Nytt jobb och kastades in i ett projekt direkt och det är fullt upp. Redan mycket övertid och deadline nästa vecka….
Vaknade tidigt av att kattracet passerade rakt över mig när jag sov. Racet leddes av vinthunden (läs: Linus), ivrigt jagad av den lilla Jack Russeln (Läs: Charlie). Så man har ju inte varit allt för pigg idag.
Nu ska jag börja packa inför utställning i helgen där jag ska inviga Johannas snygga burskynke!