S*Avots C-kull 10 veckor
Tiden går så fort, nu är mina ungar drygt 10-veckor och så söta och busiga.
Vill bara visa lite bilder tagna under den senaste veckan
Lilla Cittra som kommer heta Diva i sitt nya hem, jag tänkte försöka få en bildpå hennes speciella ögonfärg, men jagfick bara fota det ena ögat……
Hennes ögon är blå/grå/gröna med en antydan till oddyeded. Hon är nu reggad som blåögd, vilket jag tyckte var närmast…?

Tillsist en bild på Cajcas blivande lillmatte, som är så lycklig och förväntansfull på att få hem sin lilla gullgris.
Cajca är ju ganska busig och ville ej sitta still så länge så det blev inget kort på dem tillsammans, men det här söta kortet på lillmatten med en sömning Cello lyckades de få.
Har ni sett något så sött….

Nu har jag även uppdaterat min hemsida med bl.a ett nytt bildspel på ungarna, och lite dagboksanteckningar från deras 10:e och 11:e vecka.
Söt han är, lille cymbal!… Och de andra också… Kan du inte dra med dig hela bandet till stan när vi ska ses? Hihi!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Men vilka godingar!!
socker söta hela bunten!!

Åhh vad stora och fina de har blivit!

#5 visst är han fin Cymbal!, han har legat på min mage hela kvällen och sovit, men de är nog lite för livliga för att ta med på stan! Jag kan se uppståndelsen på Centralen om jag kommer med alla 5 i koppel, för bur orkar jag ju inte bära…. Tyvärr får ni nog nöja er med att bara träffa mig.

Är de redan 10v!!? Måste visst skynda mig att hälsa på innan de flyttar! Ska försöka att inte stjäla Celesta och Blaui 
Snuttarna då! Så fiiina! Tur tur tur att även dessa sötnosar är tingade!

#10, skall du hälsa på innan de flyttar så har du bara en dryg vecka på dig. De första ungarna flyttar den 17/5 bl.a Celesta, och den siste den 22/5. Du är så välkommen!
Om du inte får till det innan dess så har jag ju Blaui, Tindra och Cello kvar efter den 22/5

Ååååh vilka stora goskatter! Och vilka underbara myspälsar!