Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 238 ggr
LinusCRX
0

SpeedCat 10-11 maj

Är det någon mer härifrån som ska på SpeedCat?

Jag ska ställa Linus (IP S*Wairams's Alladin) på lördagen. Såg i bekräftelsen att det är fri burplacering inom kategori, så det blir till att kliva upp tidigt Skrattande. Vore kul om forumkissarna hamnade i närheten av varnadra….

Domarfördelningen har inte heller dykt upp…. är så nyfiken på vem man får….

Eine
0

Himla otur för klubbarna att det är utställning så nära varandra geografiskt! Jag satsar förstås på SNRF här i Uppsala!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Spotless
0

Jag ställer ut Qat och Prisma på söndagen. På Speedcat alltså.

A-M.H
0

..ja olyckligt att det är SNRF samtidigt..men jag har anmält ( och valt) att ställa Cigge på SNRF och då även Gunvald förstås….

..men senare i vår o sommar blir det Sverak-utställningar för Gunvald..får hålla kontakt och "passa" bur åt varandra så vi kommer tilsammans…Glad

AnnaS
0

Jag åker till Norge på lördag eftermiddag och ställer ut på söndagen. Av alla domarna som fanns på utställningen så fick jag Glenn till båda mina tjejer och jag är så glad!!! :-)

A-M.H
0

..AnnaS…grattis till favoritdomaren….han är verkligen super…att vara publik (ja ägare också förstås) och "hamna" i hans bedömningar är guld värt..en bra rättvis och "showig" domare….löööööve him…även om han tycker Cigge är en väääääldigt stoor pojke…Kyss

..Glenn en "gl*nsande domare…Flört

Eine
0

Mm Glen har blivit duktig med åren..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

pallemaxwell
0

Ja eftersom jag åker med dig LinusCRX så tar jag buren bredvid dig Skrattande

Mäski ska ställas ut på lördagen på Speedcat och förhoppningsvis ta sitt andra cacib.

LinusCRX
0

#7 Trevligt Skrattande… får höras om tid för upphämtning….

Aje-T
0

Åhh, kan ni inte hålla en bur bredvid till Mauritz då?

LinusCRX
0

#9 Ja då… och kommer du före får du hålla till Linus och Mäski Flört

Äntligen har de klämt ut domarfördelning. Finns här

Linus får Marie Westerlund. Aldrig haft henne så det blir spännande och se vad hon tycker.

Spotless
0

#10 jag gillar Marie hon är duktig.

Mauritz har fått henne också såg jag. Jäkla Aje, anmäla på fel dag. Ledsen Tror tyvärr att det blir omöjligt för mig att komma förbi på lördagen. Men lycka till Mauritz och ni andra också!

Alexey Shchukin dömer båda mina på söndagen, det ska bli skoj det var länge sedan jag hade honom.

AnneAlva
0

Jag ska dit på lördagen och Ringo (S*Magicbrook Jaques Clouseau) ska ställas för fösta gången. Det ska bli så spännande! Han har också Marie Westerlund, har aldrig haft henne förut så det ska bli intressant. Ska också gå assistent, men jag vet inte till vilken domare förrän på lördag. Kan någon vara en ängel och se till att jag också får plats i forumburgruppen?? Oskyldig

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Aje-T
0

Oj oj, jag har för mig att det var Marie Westerlund som tyckte att Mauritz var som en säck potatis….eller var det kanske någon annan? Jag har så himla dåligt namnminne.

Spotless
0

#13 nej, det var Elisabeth Raab. Och han är ingen säck längre, han var rädd då och det är han inte nu. Tuffa, modiga, stora, starka Mauritz!

LinusCRX
0

#12 Fyra burar beställda Skrattande Vi kan väl hjälpas åt så gott det går. Åhhh kommer godingen. Får man se honom live! *kär*

#13 Mauritz är en tuff kille! Vänta bara! Det kommer att go finfint!

Aje-T
0

#14 puh, då känns det mycket lugnare. Mauritz är verkligen inge potatissäck, han är världens vackraste cornishpojke Oskyldig

Ska bli så himla kul att träffa alla på lördag, bara inte ekorren biter honom i tårna mer….men det är en annan story som jag snart skall berätta, med bilder förstås!

MyTwiggs
0

Vi kommer dit som åskådare. Har inte anmält någon katt, men det ska bli skoj i alla fall!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Spotless
0

#16 men nu blev jag hur nyfiken som helst! Är ekorren så modig? Skynda, berätta!!!

Sant, världens vackraste cornishpojke är han Mauritz!Kyss