mitt i smeten
Bosse och Bingo trivs verkligen bäst där allt händer. I helgen hade vi gäster. Totalt 4 barn var i dotterns rum och lekte tillsammans. Det skreks och skrattades och ljudnivån var hög. Där skulle naturligtvis katterna vara också. En av våra gäster kommenterade: "jag har aldrig tidigare sett en katt stå och jama för att komma in i ett litet rum där 4 barn röjer för fullt". Detta efter att Bingo högljutt deklarerat att han minsann inte tänkte finna sig i att bli lämnad utanför.
När det blev som mest livat kände jag att jag var tvungen att kolla att alla barn och katter mådde bra där inne. Vad får jag se? Jo, ungarna leker krig och katterna ligger på en filt på golvet och sover!
Det värmer verkligen att se hur bra Bosse och Bingo trivs med barnen och hur trygga och coola dom är.
Hihihihi… underbar berättelse. Snacka om att kunna koppla av. Nospussaar till myskillarna!
Härligt och roligt!
Förresten, vilken underbar bild!!!

Vad glad jag blir att höra att Bosse är så trygg. Han verkar ha fått en bra vän också som han måste hålla takt med.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Vilken fin erfarenhet!
Mysigt!
Bosse och Bingo - vilket härligt par, men så har de båda härliga mysiga och harmoniska föräldrar också. 

Och bra gener, min Karin har varit med om två jättefester med ca 80 personer hemma. Hon bara spatserade runt och minglade hela kvällen när hon inte låg i nå't fönster och sov. 
#7 Hihihihi… jag riktigt kan se henne framför mig - den lilla kalaspinglan 
Låter som två härligt trygga, sociala killar! :D Inte alls förvånad, med det påbråt … ;)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
go bild!!!