Nu är Bingo hemma igen
Nu har vi en kastrerad liten kille hemma igen efter en låååång dag hos veterinären. Han mår finfint, lite trött bara.
Veterinären sa att han var en mycket trevlig kille som hade pratat med alla mest hela dagen
.
Han hade inget chip, det verkar ha ramlat ur på något sätt, så det blev nytt chip också. Inhandlade även nytt foder hos veterinären som jag hoppas ska falla killarna i smaken.
Bosse har haft tråkigt hemma ensam hela dagen och är mycket nöjd över att ordningen är återställd. Nu ska vi bara hålla koll på att inte Bosse slickar Bingo på såren. Bingo själv verkar inte alls så intresserad.
Även om jag inte var särskilt orolig så känns det skönt att ha honom hemma och att han mår bra.
Skönt att det gick bra!

Visst är det härligt när de väl är hemma igen och allt är som det ska. Skönt att det gått så bra och klart att han charmat alla hos veterinären, den lille finingen.

Det låter ju bra. Han piggnar nog snabbt till. Knepigt med det rymmande chipet.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
VAd bra att allt gått bra och att han har livat upp alla på kliniken. Hoppas han kryar på sig ordentligt och massor med nospussar från kastrat-brorsan.
härligt att han är hemma igen!
Så skönt att det gick bra hos veterinären.. och jättetråkigt med chippet. Har aldrig varit med om att chippet "försvinner" . Jag såg ju när det sattes på plats så att säga.. knepigt..