God morgon 6 Maj!
Igår skrev jag in mig på bilskolan, så nu blir det minsann ett körkort snart! (hoppas jag)
Ha en fin dag! Våra katter ska ut i sele idag allihop kännde jag när jag gick ut! Bilder lär komma
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon! Idag blir det att göra SNRF-rosetter hela dagen!Det är utställning nu i helgen, ska bli roligt!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#1 Då är det bara att gratulera de som ska ställa på SNRF. De får ju toppenfina rosetter den saken är klar.
#0 Lycka till med körkortet och selgången.
Själv är jag trött efter hockeytittandet i natt.
Sköt om er

God morgon !
….ja Eine då hoppas jag att mina killar nyper riktigt många av dina fina rosetter…och hoppas verkligen Cigge är lika cool som han brukar..i Halmstad var han ju inte så glad..
…ska bli jättekul..har lite utställningsabstinens…ser framemot att träffa många trevliga "kattpolare"…det jag är lite mindre förtjust över är att "ensam" få släääääpa på mina svarta killar och packning…då husse behagar att prioritera dotterns konfirmation…
..kanske finns nån stilig ung (harkel) man som kommer till undsättning…
..en natt till att jobba..så jag ska väl ut en liten stund i skogen och sedan softa….
…..körkort är inte överskattat…det är en frihet…dessutom är det roligt att köra bil…tycker det fortfarande trots mitt körkort har många år på nacken..lycka till
Ha en bra dag !!
#0 Lycka till med körkortet.
Idag ska min sambo och jag kika på ett hus på landet, får se om det är något att ha. Håller på att leta hus för fullt.
Ha en fin dag på er.