Rabies test
Idag kom svaret på Q titer test.Det gick mycket snabbare än vad jag förväntat mig.Jag var och drog blod 2008 04 30 och la det på brevlådan samma dag.Nu blir det Åbo i höst.Toppen skoj,Q är vaccinerad en gång med Rabisin Vet.
Stolt ägare till tre La permer
Jag vaccinerar också bara en gång, det går oftast bra.Roligt att det gick bra. Glöm bara inte, som jag gjorde
, att vaccinera om med det mellanrum som krävs.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Nej då jag ska se till att hålla liv i vaccineringen.Jag är så förvånad att svaret kom så snabbt.Hur länge har ni fått vänta?
Stolt ägare till tre La permer

Det var snabbt jobbat, jag har fått vänta i tio dagar varje gång jag testat mina.
Vaccinerar också bara en gång och det har gått bra varje gång. Mammas Ronya hade dock inte bildat tillräckligt med antikroppar efter en spruta, efter att ha gjort om allt en gång till gick det dock bra.
..hrm…jag har ju inte gjort det än eftersom jag missade att vaccinera om efter 1 år….jag ska inte glömma en gång till.Tänkte att jag var ute i god tid, skulle så småningom med en hona till Finland. Det slutade med att de hyggliga hankattägarna erbjöd mig att hämta en hanne i stället och para hemma i köket.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora